Zappit

Τον απέρριψαν στα “Κλεμμένα όνειρα”, αλλά βρήκε δουλειά στο Χόλιγουντ!

Δείτε για ποιον πρόκειται και γιατί δεν τον πήρε στη σειρά ο σκηνοθέτης Δημήτρης Αρβανίτης!

Οταν η κρίση τού χτύπησε την πόρτα, τα έβαλε κάτω, τα μέτρησε κι απλά googlαρε «Πώς να γίνεις ηθοποιός στο Χόλιγουντ». Ο Άγγελος Πούλης, ένας από τους πρωτοπόρους του παρκούρ στην Ελλάδα, μιλάει στην «Espresso» και την Ελισσάβετ Κυρίτση για το «American dream», τον Ματ Ντέιμον και τον Μπεν Αφλεκ, που τον επέλεξαν για το πρόμο φιλμ του νέου reality που ετοιμάζουν ως παραγωγοί.

[dfp_ads id=236982]

Αν και σπούδασε πληροφορική και μουσική τεχνολογία σε ένα απλό ΙΕΚ, ήταν ανέκαθεν αυτοδίδακτος σε ό,τι έκανε. «Αυτοδίδακτος στο παρκούρ, στη σκηνοθεσία και στο μοντάζ, ακόμα και στο μεγαλύτερο μέρος της υποκριτικής» μας λέει ο νεαρός. «Στα 22 μου, μετά τον Στρατό, είδα τελείως τυχαία την ταινία “Banlieue 13” του Λικ Μπεσόν, όπου πρωταγωνιστεί ο Ντέιβιντ Μπελ, ο ιδρυτής του παρκούρ» περιγράφει και αποκαλύπτει πως ένας φίλος του από τη Γερμανία, που βρέθηκε στην Ελλάδα για διακοπές, του μίλησε για το άθλημα. Αυτό ήταν! Αρχισε να προπονείται εντατικά κι ένα ρεπορτάζ για εκείνον στην τηλεόραση έγινε το «σκαλί» για να πάει παραπέρα. Διαφημιστικά, ταινίες μικρού μήκους, μουσικά βιντεοκλίπ.

Στα «Κλεμμένα όνειρα»

Κι ύστερα ήρθε το Χόλιγουντ! «Συνέβη μια σειρά από καλά και κακά γεγονότα πριν από λίγα χρόνια, τα οποία συνετέλεσαν στο να πάρω αυτή την απόφαση. Το 2013, λόγω κρίσης, έχασα τη δουλειά μου. Είδα συναδέλφους γύρω μου να πέφτουν σε κατάθλιψη, άλλους να κλαίνε διότι είχαν δάνεια, παιδιά, σχολεία. Αυτομάτως κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι να δουλεύεις τελικά για τον εαυτό σου και μόνο. Αν δεν δουλέψεις εσύ για τα όνειρά σου, τότε θα σε προσλάβει κάποιος άλλος να δουλέψεις για τα δικά του» δηλώνει με αφοπλιστική ειλικρίνεια.

Τότε πήρε την απόφαση να ασχοληθεί με την υποκριτική. «Πήγα να με δουν για ρόλο στα “Κλεμμένα όνειρα”, που υποτίθεται ότι ήταν από τις πιο cool σειρές της ελληνικής τηλεόρασης. Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Αρβανίτης μού είπε: “Μου κάνεις, μου αρέσεις, αλλά επειδή δεν έχεις πάει σε σχολή υποκριτικής δεν μπορώ να σε πάρω, είναι αρχή μου”. Εκείνη τη στιγμή κατάλαβα ότι στην Ελλάδα οι περισσότεροι -και ειδικά οι παλαιότεροι- είναι 200 χρόνια πίσω. Γύρισα σπίτι το ίδιο βράδυ απογοητευμένος και άρχισα να χαζεύω στο YouTube, μέχρι που έπεσα σε ένα βίντεο του Αρνολντ Σβαρτζενέγκερ, στο οποίο εξηγούσε την ιστορία της ζωής του. Ετσι κατευθείαν googlαρα “Πώς να γίνεις ηθοποιός στο Χόλιγουντ”».

Ο Αγγελος μελέτησε μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια για το ποια θα πρέπει να είναι τα βήματά του ώστε να πετύχει κι έτσι μέσα σε δύο μέρες από την άφιξή του στο Λος Αντζελες υπέγραψε σε δύο από τα καλύτερα πρακτορεία. Το τέλος του 2015 τον βρήκε μόνιμο κάτοικο Ηνωμένων Πολιτειών. Τότε ήρθαν και οι επιτυχημένες συνεργασίες. «Συμμετείχα σε μια μεγάλη διαφήμιση της Yamaha, ήμουν ο stunt double του Ντίλαν Ο’Μπράιαν («Maze», «Teen Wolf»), πρωταγωνίστησα στα πόστερ, στα DVD covers και στο πρόμο υλικό της ταινίας «American assassin» που έρχεται, πήρα μέρος σε ένα exhibition video, το οποίο προβάλλεται σε μια τεράστια led οθόνη στο κέντρο του Λος Αντζελες, όπου φαίνομαι να κάνω παρκούρ σε αργή κίνηση, ενώ πριν από λίγους μήνες πήρα τον πρώτο μεγάλο ρόλο μου στη σειρά επιστημονικής φαντασίας «The last ship» του Μάικλ Μπέι, όπου υποδύομαι τον Ελληνα φίλο του πρωταγωνιστή».

Reality περιπέτειας

Οσο για τη συνεργασία του με τους βραβευμένους με Οσκαρ Μπεν Αφλεκ και Ματ Ντέιμον; Εξαιρετική, όπως μας λέει, και αφορά ένα reality περιπέτειας που ονομάζεται «The runner». «Ο Ντέιμον έτυχε να βρίσκεται για λίγο στα callbacks της οντισιόν μαζί με τον σκηνοθέτη Τομ Χούπερ, που έκανε το cast. Μας είχαν μαζέψει για να μας εξηγήσουν τι ακριβώς θέλουν να κάνουμε και το 85% του eye contact του σκηνοθέτη και του Ντέιμον ήταν προς εμένα. Ηταν εμφανές πως με προτιμούσαν. Ετσι πήρα τον πρώτο ρόλο μου στην Αμερική». Ο Αγγελος υποδύθηκε τον «runner» στο τρέιλερ του reality, τα γυρίσματα κράτησαν πέντε μέρες και ανάμεσα στους σπουδαίους ανθρώπους με τους οποίους δούλεψε ήταν και ο κορυφαίος stunt coordinator Εντι Μπράουν, που έχει συμμετάσχει στα περισσότερα blockbusters. «Τελικά τίποτα δεν είναι απίθανο, αν έστω το προσπαθήσεις. Αρκεί να κάνεις το πρώτο βήμα» καταλήγει.