Zappit

Θοδωρής Αθερίδης: «Ο κόσμος βλέπει ριάλιτι διότι έχει θυμό μέσα του»

«Ο τηλεθεατής ταυτίζεται με το εκάστοτε τηλεοπτικό προϊόν βλέποντας ανθρώπους να τα λένε έξω από τα δόντια και έτσι νιώθουν ότι εκτονώνονται και αυτοί με τη σειρά τους».

Για τα ριάλιτι που έχουν κατακλύσει την ελληνική τηλεόραση μίλησε ο Θοδωρής Αθερίδης, σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό “my tv” και τη Μάρα Σαρρή.

[dfp_ads id=236982]
Ένα μεγάλο μέρος του προγράμματος της τηλεόρασης βασίζεται σε ριάλιτι, στα οποία ο κόσμος δείχνει την προτίμησή του. Για ποιο λόγο θεωρείται ότι συμβαίνει αυτό;

Θεωρώ ότι ο κόσμος παρακολουθεί ριάλιτι διότι έχει θυμό μέσα του για πολλά που συμβαίνουν στη ζωή του, τα καθημερινά του προβλήματα και θέματα. Ο τηλεθεατής ταυτίζεται με το εκάστοτε τηλεοπτικό προϊόν βλέποντας ανθρώπους να τα λένε έξω από τα δόντια και έτσι νιώθουν ότι εκτονώνονται και αυτοί με τη σειρά τους. Είναι ένας περίεργος συσχετισμός ταύτισης με τον θεατή που αδικείται στη ζωή και ταυτίζεται με τον εκάστοτε παίκτη που παρακολουθεί στην τηλεόραση και που χωρίς δεύτερες σκέψεις θα πει αυτό που θέλει στον άλλον και θα τον βάλει στη θέση του. Κάτι ανάλογο θέλει να κάνει και ο τηλεθεατής στην καθημερινότητά του.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στην Ελένη Μενεγάκη, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης δήλωσε πως πλέον δεν υπάρχουν στην τηλεόραση σειρές υψηλού επιπέδου και αισθητικής. Εσάς ποια είναι η άποψή σας;

Θεωρώ ότι η τηλεόραση ήταν, είναι και θα είναι πάντα ο καθρέφτης της κοινωνίας μας.

Μάλιστα, ο ίδιος έθεσε ως παράδειγμα ποιοτικής δουλειάς χωρίς ιδιαίτερα υψηλό μπάτζετ το «Σ’ αγαπώ μ’ αγαπάς» στο οποίο πρωταγωνιστούσατε. Πιστεύετε ότι υπάρχει όρεξη και δυνατότητα να ξαναδούμε αντίστοιχες επιτυχημένες σειρές;

Πάντα θα υπάρχουν απλοί τρόποι για να γίνουν ωραίες δουλειές, αλλά επειδή η απλότητα είναι δύσκολο να επιτευχθεί δεν θα συμβαίνει με τη συχνότητα που θέλουμε. Ευελπιστώ για τα καλύτερα που έρχονται.