Ο Ιάσων Τριανταφυλλίδης αποκαλύπτει για την Αλίκη Βουγιουκλάκη και το “Χτυποκάρδια στο θρανίο”
«Μου έλεγε η Αλίκη όταν τη γνώρισε ότι αντίκρισε μια μαυριδερή χοντρή γυναίκα, χάλια, με μια πολύ ναζιάρικη φωνή».
Για την ταινία Χτυποκάρδια στο θρανίο και την Αλίκη Βουγιουκλάκη μίλησε ο Ιάσων Τριανταφυλλίδης, στο αφιέρωμα που παρουσίασε ο Πάνος Ζόγκας στο περιοδικό Down Town.
«Η Αλίκη εκείνη την περίοδο ήταν στην Τουρκία εξίσου διάσημη με την Ελλάδα. Ούτε λιγότερο ούτε περισσότερο. Έτσι αποφασίστηκε τα Χτυποκάρδια να γυριστούν και στα τούρκικα. Και ήταν η πρώτη και η μοναδική φορά που έγινε αυτό στην ιστορία του ελληνικού σινεμά. Μια κοπέλα έκανε καριέρα εκείνη την περίοδο στην Τουρκία σαν ντουμπλέρ της Αλίκης. Μου έλεγε η Αλίκη όταν τη γνώρισε ότι αντίκρισε μια μαυριδερή χοντρή γυναίκα, χάλια, με μια πολύ ναζιάρικη φωνή.
Η Αλίκη μου είχε πει ότι κάποιες φορές που αργούσε στα γυρίσματα είχε διαφορετική αντιμετώπιση από τους συμπρωταγωνιστές της. Ο Τούρκος πρωταγωνιστής Ορχάν Γκιουνσιράι την περίμενε πάντα με ένα κόκκινο τριαντάφυλλο και της έλεγα στα ελληνικά “καλημέρα σας, δεσποινίς Βουγιουκλάκη”. “Ενώ ο Δημητράκης μου έλεγε απαξιωτικά “Πάλι άργησες, μωρή;”».
Ήταν μια καλή ταινία. Ήταν μια θρυλική ταινία. Από την άλλη, ήταν μια ταινία που προκαλούσε για πολλούς λόγους δυσφορία στην Αλίκη. Ένας από αυτούς ήταν πως δεν ένιωθε ωραία που στα 30 της έπαιζε τη 17χρονη. Ο Ιάσων Τριανταφυλλίδης εξηγεί: «Η Αλίκη κοντά στα 30 της έκανε τη μαθήτρια και ο Παπαμιχαήλ που ήταν 28 τον 40άρη. Δεν αντιμετωπίστηκε ως σπουδαία ταινία, θεωρήθηκε σαν συνέχεια του έργου “Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο” και τίποτα παραπάνω. Το Ξύλο δημιούργησε έναν μύθο, την Αλίκη μαθήτρια. Το άλλο ήταν απλώς η συνέχειά του με το κίνητρο να βγάλουμε λεφτά».
Διαβάστε εδώ όλα τα νέα από την τηλεόραση και όχι μόνο!