Οι ειδικοί εξηγούν πώς μέσα σε μια νύχτα ο Γιώργος Αγγελόπουλος του Survivor έγινε ο λαϊκός ήρωας των Ελλήνων. Στο περιοδικό Down Town και τη Νάνσυ Φαφούτη, ο συγγραφέας Θανάσης Χειμωνάς μιλάει για το φαινόμενο «Ντάνος».
«Ο Γιώργος Αγγελόπουλος έχει κάτι από το Νίκο Ξανθόπουλο των ταινιών της δεκαετίας του ’60. Είναι το καλό, λαϊκό, θρησκευόμενο, συντηρητικό παιδί. Έτσι, πάρα πολύς κόσμος τον συμπάθησε. Κάτι που έπαιξε, επίσης, μεγάλο ρόλο στη δημοφιλία του Αγγελόπουλου ήταν το γεγονός ότι ήταν αντιπαθής στους συμπαίκτες του και πάντα ο κόσμος έχει μια τάση να ταυτίζεται με τον αδύναμο, τον αδικημένο, αυτόν που τον παραγκωνίζουν.
«Διαχρονικά στην Ελλάδα η κάθε εποχή θέλει το λαϊκό της είδωλο»
Από εκεί και πέρα, όταν αυτή η εικόνα άρχισε να έχει πέραση, ανέλαβαν τα media να ανεβάσουν ακόμη περισσότερο τη δημοτικότητά του. Είναι η τάση του κόσμου να ακολουθεί το κύμα. Κάπως έτσι κέρδισε ο Ντάνος στο τέλος το Survivor. Τα media τον προώθησαν γιατί είδαν ότι πουλούσε και, όπως όλοι γνωρίζουμε, ότι πουλάει στην Ελλάδα δεν περνά ποτέ απαρατήρητο. Διαχρονικά στην Ελλάδα η κάθε εποχή θέλει το λαϊκό της είδωλο.
Είχαμε βαρεθεί να βλέπουμε να βγαίνουν τραγουδιστές από τα reality shows. Ξαφνικά ένα λαϊκό παιδί αρχίζει να τρέχει, να αγωνίζεται, να προσπαθεί να βάλει τη μπάλα στο καλάθι, να αφήνει πίσω τους υπόλοιπους παίκτες, να κερδίζει, να πλακώνεται κ.ο.κ. Όλο αυτό έδωσε στον Έλληνα –σε μια εποχή που δεν υπάρχουν είδωλα- ένα πρόσωπο να κοιτάξει πάνω του.
Σε ότι αφορά την πορεία του Αγγελόπουλου από εδώ και πέρα, η ιστορία λέει ότι οι προηγούμενοι νικητές talent shows δεν ξανακούστηκαν ποτέ. Ακόμη και στα δημοφιλή reality τραγουδιού οι παίκτες που κέρδισαν δεν έκαναν μεγάλη καριέρα.
Το να μη σε γνωρίζει κανείς και ξαφνικά μέσα σε ένα βράδυ να σε μαθαίνει όλη η Ελλάδα είναι αδιαμφισβήτητα μια δύσκολη δοκιμασία. Νομίζω ότι εξαρτάται από τον ίδιο πώς θα το διαχειριστεί από εδώ και πέρα», έγραψε ο Θανάσης Χειμωνάς.