Το χαμόγελό του δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Το ταλέντο και η καθαρή ψυχή του, τον έχουν εδραιώσει στον χώρο του θεάτρου και της τηλεόρασης. Ο Πάνος Σταθακόπουλος μίλησε για πολλά στο περιοδικό Λοιπόν και την Μαρία Σοφιανού. Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε και στη συνεργασία του με τον Πέτρο Φιλιππίδη.
Ποια είναι η γνώμη σου για το κίνημα metoo και τις καταγγελίες που έγιναν;
Καταρχήν να πω, ότι αν υπήρχαν από κάποιους άσχημες συμπεριφορές και κάποιες μάλιστα κακουργηματικού χαρακτήρα όπως βιασμοί και σεξουαλικές παρενοχλήσεις σαφώς και είναι απαράδεχτες και καταδικαστέες. Αδικήματα τα οποία δεν πρέπει να παραγράφονται όσα χρόνια κι αν περάσουν. Το πότε είναι έτοιμος ο καθένας να καταγγείλει αυτό που είχε υποστεί, είναι θέμα δικό του και της ψυχής του. Όμως από την άλλη, δεν πρέπει να πολιτικοποιούμε το φλερτ ή το χιούμορ και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνονται τηλε-δίκες, γιατί ευτελίζουν το θέμα και χάνουμε την ουσία. Σεβόμαστε το τεκμήριο αθωότητας και οφείλουμε να περιμένουμε τις αποφάσεις των δικαστηρίων. Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί, ώστε να μην μπαίνουν όλα και όλοι στο ίδιο τσουβάλι.
Είχες συνεργαστεί με κάποιον από αυτούς που έχουν καταγγελθεί; Έχει συμβεί σε εσένα κάτι παρόμοιο;
Έχω συνεργαστεί με τον Πέτρο Φιλιππίδη πάρα πολύ θεατρικά και τηλεοπτικά. Προσωπικά με ξεχώρισε και με βοήθησε. Μου έδωσε πρωταγωνιστικό ρόλο, πράγμα το οποίο με έκανε γνωστό στο ευρύ κοινό. Δεν μπορώ να μην του το αναγνωρίσω αυτό. Δεν αντιλήφθηκα ακραίες καταστάσεις (σεξουαλικές παρενοχλήσεις), ωστόσο ήταν αρκετές οι φορές που υπερέβη τα εσκαμμένα και σε άλλους συναδέλφους- αγόρια και κορίτσια- και σε εμένα προσωπικά. Αναφέρομαι σε λεκτική βία, υπεροψία, κακές συμπροφορές, φωνές.
Εσύ πώς αντέδρασες;
Δεν αντέδρασα και το μετανιώνω. Όμως το γιατί δεν αντιδράει ο καθένας, συμβαίνει για πάρα πολλούς λόγους. Υπάρχει ο φόβος, η ανεργία, οι κλειστές πόρτες. Ήταν ένας ισχυρός παράγοντας με πολλές γνωριμίες μέσα στον χώρο. Δεν τα έβαζες εύκολα μαζί του. Δεν τολμούσες. Υπάρχουν κι άλλα, ωστόσο δεν θα ήθελα να μπω σε λεπτομέρειες.