Για το ρόλο του Κλεομένη στις Άγριες Μέλισσες μίλησε ο Θανάσης Κουρλαμπάς, σε συνέντευξη που έδωσε στη Μαρία Ανδρέου και το ένθετο ENJOY που κυκλοφορεί με την κυριακάτικη δημοκρατία.
Ποιες ήταν από τις πιο δύσκολες σκηνές σας; Ο συνάδελφός σας Λεωνίδας Κακούρης μου τόνισε σε συνέντευξή μας ότι θαυμάζει τόσο εσάς όσο και τον Γιάννη Στάνκογλου γιατί πρέπει να υποδυθείτε σκοτεινούς και περίπλοκους ήρωες σαν τον Κλεομένη και τον Κυπραίο…
Από τις πιο δύσκολες σκηνές ήταν αυτή του φόνου. Ο Κλεομένης προσπάθησε να αγαπηθεί από τον εραστή του. Είχε πολύ τρυφερά συναισθήματα για αυτόν. Εκείνος όμως τον πρόδωσε. Έτσι θόλωσε και τον σκότωσε. Έπρεπε να δείξω ότι τη στιγμή που έκανε τον φόνο έκλαιγε και τον φιλούσε. Θα σας εκπλήξει στο μέλλον ο Κλεομένης, γιατί θα δείτε ότι για τη συμπεριφορά του δεν φταίει απόλυτα αυτός και μάλιστα θα τον δείτε στο μέλλον να μαλακώνει. Στο δρόμο οι τηλεθεατές μού λένε ότι έχω καταφέρει κάτι ιδιαίτερο. Λατρεύουν να με μισούν γιατί ως χαρακτήρας είμαι πολύ δολοπλόκος, εξουσιομανής, αλλά έχω και χιούμορ και είμαι και καλλιεργημένος. Οι τηλεθεατές αγάπησαν τις Άγριες Μέλισσες γιατί κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον τους, γιατί οι συντελεστές είναι όλοι αξιόλογοι, αλλά και για κάτι άλλο. Γιατί μπούχτισαν από τις χαζές εκπομπές και τα ριάλιτι.
Κάποιοι έχουν βγει και λένε ότι οι Άγριες Μέλισσες τείνουν να εξελιχθούν σε σαπουνόπερα. Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο;
Ο κόσμος δεν το βλέπει έτσι ούτε κι εμείς. Είναι ένα καθημερινό σίριαλ με πολλές ίντριγκες και εκπλήξεις. Πώς θα κρατήσουμε το ενδιαφέρον του κοινού δύο τηλεοπτικές σεζόν με τους κατοίκους ενός χωριού να αμπελοφιλοσοφούν σε ένα καφενείο; Αυτή η πλοκή και το σενάριο κρατούν ξάγρυπνους τους τηλεθεατές. Και κανείς δεν παραπονείται που τους ξενυχτάμε. Θα είχε ενδιαφέρον για τον τηλεθεατή αν ένας ηθικός χαρακτήρας σαν τον Νικηφόρο δεν έκανε το λάθος να απατήσει την Ασημίνα και μετά να το μετανιώσει; Το ενδιαφέρον με τον Κλεομένη είναι ότι εμφανίζεται στη μικρή οθόνη ένας χαρακτήρας διαφορετικού σεξουαλικού προσανατολισμού, που δεν έχει θετικό πρόσημο, που δεν είναι χαριτωμένος, που δεν είναι αποδεκτός όπως ήταν ο ρόλος του Γιάννη Μπέζου στους Απαράδεκτους. Η εξυπνάδα της Μελίνας Τσαμπάνη είναι ότι δεν εστιάζει κανείς στη σεξουαλική επιλογή του Κλεομένη. Αυτό το ξεχνάμε πολλές φορές. Εστιάζει στο πόσο αριβίστας είναι.