Zappit

Μουρμούρα και Σόι κέρδισαν το δυναμικό κοινό τη χρονιά που πέρασε

Η μυθοπλασία του ALPHA τα κατάφερε και συνεχίζει και στην επόμενη σεζόν.

 

Και φέτος, οι ήρωες της «Μουρμούρας» και του «Σογιού» έγιναν μέλη της συντροφιάς μας και έδωσαν χρώμα στα βράδια μας με το γέλιο, τη συγκίνηση, τις παρεξηγήσεις, τους καυγάδες και την αγάπη τους. Έγιναν δικοί μας άνθρωποι. Ζήσαμε την καθημερινότητά τους. Μας θύμισαν οικείες κωμικοτραγικές καταστάσεις. Τους αγαπήσαμε. Γελάσαμε μαζί τους. Κρατήσαμε τις ατάκες τους.

Η μεγάλη αποδοχή των δύο σειρών αποτυπώθηκε και στον πίνακα τηλεθέασης όπου συνέχισαν τη δυνατή τους κούρσα και τη φετινή τηλεοπτική σεζόν (Οκτώβριος 2015-Ιούλιος 2016), μονοπωλώντας την prime time και τερματίζοντας πρώτες στη ζώνη προβολής τους στο δυναμικό κοινό 15-44. Η «Μουρμούρα» κατέγραψε μέσο όρο 30,8% στο δυναμικό κοινό 15-44, ενώ άγγιξε το 34,9% στις γυναίκες 25-44. «Το σόι» σημείωσε μέσο όρο 25,2% στο δυναμικό κοινό 15-44, ενώ το πιο φανατικό κοινό του ήταν οι γυναίκες ηλικίας 25-44 όπου σημείωσε μέσο όρο 30,4%.

Οι δύο επιτυχημένες σειρές του Alpha ανανεώνουν το ραντεβού τους με τους τηλεθεατές για τον Οκτώβριο, για να χαρίσουν γέλιο μέχρι τελικής πτώσης, με γνώριμες ελληνικές σουρεάλ καταστάσεις, απολαυστικούς διαλόγους και θανατηφόρες ατάκες.