Την άποψή του για τα 12 υποψήφια τραγούδια του ελληνικού τελικού για τη Eurovision εξέφρασε ο Τάκης Μπινιάρης. Ο γνωστός ερμηνευτής, που έχει εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον διαγωνισμό τη δεκαετία του ’80, αναφέρεται στο υλικό που άκουσε, ενώ αφήνει τις αιχμές του για τα «μαγειρέματα» που μπορεί να γίνουν στις κριτικές επιτροπές.
«Είμαι απόλυτα σύμφωνος ότι δεν πρέπει να γίνεται απευθείας ανάθεση. Εγώ έχω συμμετάσχει δύο φορές, τη μία πήγα στη Eurovision με το «Μοιάζουμε» και την άλλη είχε φτάσει το τραγούδι μου στα 10 και βγήκα δεύτερος. Πήγε η Βόσσου με την «Άνοιξη», ήταν πιο δημοκρατικό», δηλώνει ο Τάκης Μπινιάρης.
«Πέρσι ήμουν στην κριτική επιτροπή, εκεί μπορείς και να μαλώσεις. Μπορεί να ακούσεις διάφορες γνώμες που είναι… άτεχνες. Στη Eurovision πρέπει να μπεις μέσα στις μουσικές συνθήκες και αυτό δεν είναι εύκολο», παραδέχεται ο τραγουδιστής.
«Μου άρεσαν όλα τα υποψήφια τραγούδια, γιατί φαίνεται ότι παιδεύτηκαν τα παιδιά στο στούντιο. Κάποιοι έχουν πιο αδύναμες φωνές, γράφονται τραγούδια πιο πολύ για τη χορογραφία και την κίνηση παρά για το τι ακούμε εμείς», σχολιάζει στη συνέχεια ο Τάκης Μπινιάρης για τα 12 υποψήφια τραγούδια του ελληνικού τελικού για τη Eurovision.
«Η Σάττι πρέπει να της αρέσει της Klavdia. Δεν το λέω ότι είναι κακές, αρκεί αυτό το «κλέψιμο» που κάνεις να το χωρέσεις μέσα στα δικά σου πρότυπα και τις δικές σου ικανότητες. Να φτιάξεις το δικό σου αποτέλεσμα», απαντά κλείνοντας ο Τάσος Μπινιάρης σε σχετική ερώτηση του Ηλία Σκουλά.