Ο πραγματογνώμονας Αναστάσιος Δέδες, και τεχνικός σύμβουλος της οικογένειας Παντελίδη, μιλώντας στην εκπομπή La Biri Biri αναφέρθηκε στα επιστημονικά του ευρήματα που αφορούν στο τεχνικό κομμάτι της υπόθεσης δηλαδή πως εξετράπη το αυτοκίνητο, τι ζημιές έχει, τα καθίσματα που βρισκόντουσαν σε σχέση το μπροστινό με του συνοδηγού.
«Από την ανάλυση την οποία έκανα και τις μετρήσεις στο όχημα είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός και το έχουν καταγράψει και οι πραγματογνώμονες της Τροχαίας ότι το κάθισμα του οδηγού βρισκόταν 8 εκατοστά μπροστά από το αντίστοιχο κάθισμα του συνοδηγού. Αυτό είναι ένα στοιχείο αξιοποιήσιμο για τους ιατροδικαστές, διότι με βάση τη σωματοδομή του καθενός επιβαίνοντα μπορούν να συμπληρώσουν το παζλ με τα υπόλοιπα στοιχεία ώστε να μπορέσουν να καταλήξουν στο ποιος ήταν ο οδηγός εκείνη τη στιγμή» αναφέρει ο κ. Δέδες, ο οποίος ανέφερε μεταξύ άλλων και ποιες είναι οι ενστάσεις του πάνω στην έκθεση που έκαναν οι πραγματογνώμονες της Τροχαίας:
- Η πρώτη ένσταση είναι όσον αφορά την ταχύτητα είναι αυτή που σας είπα. (Το αυτοκίνητο είχε μάξιμουμ ταχύτητα για μένα 80χμλ/ώρα. Εκτός αυτού εάν το συγκεκριμένο όχημα, είχε ταχύτητα 120χλμ/ώρα, είναι δεδομένο με τον τρόπο με τον οποίο χτύπησε, πάνω στην κατασκευή του τσιμεντένιου στηθαίου, θα είχε εκτιναχθεί στον αέρα και θα είχε πέσει κάτω στη λεωφόρο Βουλιαγμένης.
- Η δεύτερη ένσταση αφορά στο ότι τα τοιχία και τα συγκεκριμένα κιγκλιδώματα ήταν εκτός προδιαγραφών.
- Και το τρίτο είναι ότι από τον έλεγχο που έκανα σε συνεργασία με τα ευρήματα του κ. Ραπτογιάννη, εκτίμηση μου είναι επιστημονικά ότι η πίσω επιβάτιδα δεν έκανε χρήση ζώνης ασφαλείας. Αυτές ήταν οι ενστάσεις μου τις οποίες έχω καταγράψει και έχω τονίσει κι έχω δώσει στον δικηγόρο της οικογένειας.
Τέλος ο κ. Δέδες ανέφερε πως: «Από την αρχή η οικογένεια το ερώτημα που μου έθεσε είναι ότι δεν την ενδιαφέρουν αποζημιώσεις ή οτιδήποτε άλλο, παρά μόνο η αποκάλυψη της αλήθειας.»