«Το κλίμα στην παράσταση “Η παγίδα” είναι υπέροχο. Ο ρόλος μου είναι μια νοσοκόμα που έχει πέσει σε μια παγίδα», είπε η αγαπημένη ηθοποιός, ενώ σχολιάζοντας τα κοινά στοιχεία που μπορεί να έχει με το ρόλο της η ίδια σημείωσε ότι «Εύχομαι να αντιληφθώ νωρίς ότι κάποιος δεν είναι αυτό που φαίνεται. Αισθάνομαι ενοχές αν πιστέψω σε έναν άνθρωπο και μετά μου βγει αλλιώς. Είμαι εκδικητική όταν κάποιος με προδώσει».
«Έχω πέσει σε επαγγελματικές παγίδες, κάποιες φορές δεν πήρα ποτέ τα χρήματά μου», πρόσθεσε, ενώ μιλώντας για την προσωπική της ζωή αποκάλυψε ότι «Έχω προδοθεί στα προσωπικά μου. Μικρότερη έχω παρακολουθήσει άντρα και έχω πέσει στα πατώματα».
«Καταλαβαίνω τους γονείς μου που δεν ήθελαν να γίνω ηθοποιός», είπε η Μαρία Αντουλινάκη.
Μιλώντας για όσα ήρθαν «στο φως» μέσα στη χρονιά που πέρασε, και το ελληνικό MeToo η αγαπημένη ηθοποιός είπε ότι «Το 2021 δεν κάναμε θέατρο και είπαμε να τα βγάλουμε όλα. Τώρα όλοι στο θέατρο ξέρουν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάποια πράγματα. Αυτά που ακούσαμε αγγίζουν τη διαστροφή».
«Έχω δεχτεί κακοποιητική συμπεριφορά σε δουλειά. Τη μια φορά που μου συνέβη ήμουν με βαριά συμπτώματα κατάθλιψης και δεν ήθελα να μπαίνω στο θέατρο. Όταν ήμουν καλά και μου συνέβη η κακοποιητική συμπεριφορά έβαλα όρια», είπε περιγράφοντας την προσωπική της εμπειρία με κακοποιητικές συμπεριφορές στον επαγγελματικό της χώρο.
«Η μάχη με την κατάθλιψη δεν έχει τέλος. Συνεχίζω την ψυχοθεραπεία και βλέπω αποτελέσματα», είπε η Μαρία Αντουλινάκη, ενώ μίλησε και για τις οικονομικές δυσκολίες που είχε αντιμετωπίσει στο παρελθόν.
«Έχω αντιμετωπίσει οικονομικές δυσκολίες. Ο Σπύρος Μπιμπίλας μού έφερνε τρόφιμα στο σπίτι γιατί δεν είχα χρήματα. Είχα σκεφτεί να παρατήσω αυτή την δουλειά. Δούλευα σαν baby-sitter, σερβιτόρα, αλλά αυτές οι δουλείες δεν ήταν για μένα, μεγάλωνα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σχολιάζοντας, τέλος, την υπόθεση Στάθη Παναγιωτόπουλου, η Μαρία Αντουλινάκη είπε «Με έπιασε το στομάχι όταν έμαθα για την διαρροή ασέμνου υλικού είναι άρρωστο. Μπορεί να γίνω βίαιη με τέτοιους ανθρώπους όπως και με παιδεραστές».