Η κάμερα της εκπομπής «Πάμε Δανάη!» συνάντησε την αγαπημένη ηθοποιό Μαρία Παπαλάμπρου, η οποία διηγήθηκε άγνωστες ιστορίες από τα γυρίσματα της αγαπημένης σειράς «Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή».
«Η πρόταση για το ρόλο της Νάνσυς ήρθε από το σεναριογράφο της σειράς, Λευτέρη Καπώνη. Τον Λευτέρη Καπώνη τον γνώρισα ακριβώς την περίοδο που έγραφε το σενάριο και με θεώρησε ιδανική για το ρόλο. Με τον Λευτέρη Καπώνη γίναμε φίλοι και άρχισε να γράφει πάνω στη δική μου προσωπικότητα το ρόλο. Το κοινό με ταύτισε με το ρόλο και νόμιζε πως ήμουν χορεύτρια ενώ δεν είμαι. Η Νάνσυ ήταν ένας ρόλος διαφορετικός από ό,τι είχα παίξει μέχρι τότε», είπε αρχικά η Μαρία Παπαλάμπρου.
Η Μαρία Παπαλάμπρου είπε στη συνέχεια: «Ο κόσμος με σταματούσε στο δρόμο και μου έδειχνε την αγάπη του, την οποία βιώνω ακόμα. Στο δρόμο με φώναζαν πάντα Νάνσυ ή τίγρη. Είχα μάθει να ακούω σε αυτά. Μια φορά κάποιος φώναζε Νάνσυ και δε γύρισα. Τότε έξαλλος μου είπε: “δεν ακούς τόση ώρα που σε φωνάζω; γιατί δεν μας μιλάς; ψωνίστηκες κι εσύ;”. Το όνομα τίγρης βγήκε επειδή έλεγα τον Παρτσαλάκη έτσι. Αυτό έμεινε και έγινε το επίσημό μου ψευδώνυμο».
Η Μαρία Παπαλάμπρου ανέφερε επίσης: «Στο πρώτο μου επεισόδιο για τη σειρά που έγινε στην Κυψέλη, ένας οδηγός αφαιρέθηκε γιατί μας κοίταζε και έγινε μια καραμπόλα με πέντε, έξι αυτοκίνητα. Όταν ήρθε η ώρα να φύγω από τη σειρά, είχα αποφασίσει να κάνω κάτι άλλο. Το τελευταίο γύρισμα ήταν ιδιαίτερα φορτισμένο. Αποφεύγω το να χαιρετάω τους συνεργάτες. Θεώρησα τότε ότι θα βρεθούμε ξανά σύντομα. Για πολύ καιρό είχα μια μελαγχολία όταν έφυγα από τη σειρά. Ήταν μια πολύ αγαπημένη σειρά για το κοινό και το υψηλότερο ποσοστό τηλεθέασης που σημείωσε ήταν 54%».
Κλείνοντας, η Μαρία Παπαλάμπρου είπε: «Υπήρχαν σκέψεις να γίνει ένα remake της σειράς κάποια χρόνια αργότερα. Γινόντουσαν συζητήσεις που δεν υλοποιήθηκαν. Κυρίως είχαν κάνει συζητήσεις οι άλλοι πρωταγωνιστές της σειράς, όχι εγώ. Δε θα μπορούσε σίγουρα πλέον να γίνει ένα remake μετά το θάνατο του Λευτέρη Καπώνη. Κανείς δε θα μπορούσε να ξαναγράψει τη σειρά όπως την έγραψε εκείνος. Το παρατσούκλι “ακάλυπτος” ήταν μια ιδέα του σεναριογράφου, επειδή αυτός ο τύπος άφηνε ακάλυπτες τις επιταγές και τη σύζυγό του».