Zappit

Eurovision 2019: Τι τηλεθέαση έκανε ο τελικός;

Παρακολούθησαν φέτος οι Έλληνες τηλεθεατές τον πανευρωπαϊκό μουσικό διαγωνισμό;

Την πιο θεαματική Eurovision όλων των εποχών, μια υπερπαραγωγή, παρακολουθήσαμε το βράδυ του Σαββάτου. Ένας μαραθώνιος διάρκειας τεσσάρων ωρών που τα είχε όλα. Στην Ελλάδα, ο διαγωνισμός τραγουδιού μεταδόθηκε μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ2 και της ΕΡΤHD. Τι τηλεθέαση σημείωσε φέτος;

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, οι τηλεθεατές που παρακολούθησαν τη Eurovision 2019 αθροιστικά στα δύο κανάλια έφτασαν το 50,9% στο γενικό και το 53,2% στο δυναμικό κοινό. Η υψηλότερη τηλεθέαση σημειώθηκε την ώρα της ανακοίνωσης του νικητή, όπου το ποσοστό άγγιξε το 66,8%.

Η τηλεθέαση της Eurovision 2019 αναλυτικά

ΓΕΝΙΚΟ

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

Την ώρα του μουσικού διαγωνισμού όλα τα υπόλοιπα κανάλια σημείωσαν μονοψήφια νούμερα τηλεθέασης.

Δείτε εδώ την τηλεθέαση όλων των προγραμμάτων…

*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων