Η Βίκυ Καγιά με το Shopping Star «έκλεψε» όλα τα κοινά της Ελένης Μενεγάκη!
Ανατροπή στη μεσημεριανή ζώνη...
Αυτό που θα έμοιαζε μέχρι μερικούς μήνες πριν αδιανόητο, σήμερα είναι πραγματικότητα. Η τηλεθέαση της εκπομπής που παρουσιάζει η Ελένη Μενεγάκη έχει πληγεί σημαντικά, με τις απώλειες να είναι μεγάλες, ειδικά στο δυναμικό κοινό. Στον αντίποδα, αυτό που εμφανίστηκε αρχικά ως outsider, το Shopping Star με τη Βίκυ Καγιά, αναδείχθηκε σταδιακά σε ρυθμιστή της μεσημεριανής ζώνης.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η χθεσινή τηλεθέαση. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η Βίκυ Καγιά κατάφερε να κρατήσει στο Star το 17,6% των τηλεθεατών στο γενικό, το 17,5% στο δυναμικό και το εντυπωσιακό 27% στις γυναίκες 25-44. Την ίδια ώρα, η Ελένη σε ιστορικό χαμηλό περιοριζόταν στο 11,6% στο σύνολο και στο 13,4% στο νεανικό κοινό. Ποσοστά που σε τίποτα δε θυμίζουν τα αλλοτινά 35% και 40%.
Δείτε αναλυτικά τις μετρήσεις για όλα τα προγράμματα