Το Mega ήταν ο νικητής στην prime time τη σεζόν 2022/23

MEGA

Το Mega έκοψε πρώτο το νήμα στην κούρσα της prime time τη σεζόν 2022-2023.

Με ποσοστό 19,1% στο σύνολο του κοινού το Mega ήταν ο νικητής στη ζώνη υψηλού ανταγωνισμού και προπορεύτηκε από τα άλλα κανάλια με 2,8 και πλέον ποσοστιαίες μονάδες.

Στο επίκεντρο της prime time του σταθμού βρέθηκε για μία ακόμη σεζόν η ποιοτική μυθοπλασία. Η στρατηγική επιλογή του MEGA να επενδύσει σε παραγωγές υψηλών προδιαγραφών που μιλούν κατευθείαν στην καρδιά του τηλεθεατή επιβραβεύτηκε από το τηλεοπτικό κοινό.

H φετινή σεζόν σηματοδότησε μια ιστορική στιγμή για την ελληνική μυθοπλασία. Η εμβληματική σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, «Maestro», διέρρηξε τα σύνορα της Ελλάδας και ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο, ως η πρώτη ελληνική σειρά που βρήκε την ξεχωριστή της θέση στο Netflix. Τα εννέα επεισόδια του πρώτου κύκλου που μεταδόθηκαν στο MEGA κατέκτησαν την κορυφή σε όλα τα κοινά καταγράφοντας μέσο όρο 28,7% στο σύνολο του κοινού και 28,5% στο δυναμικό κοινό 18-54. Σε γυναίκες άνω των 18 ετών η σειρά σημείωσε μέσο όρο 35,4%.

Άρρηκτη παρέμεινε η σχέση που έχει δημιουργήσει με εκατομμύρια τηλεθεατές η μεγάλη παραγωγή του MEGA, «Η γη της ελιάς» σε σκηνοθεσία Αντρέα Γεωργίου και σενάριο Βάνας Δημητρίου. Ο Β’ κύκλος της δραματικής σειράς κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού και ανέβηκε στην πρώτη θέση διατηρώντας τα ποσοστά του σταθερά σε σχέση με πέρυσι. Στο σύνολο του κοινού «Η γη της ελιάς» σημείωσε πρωτιά με μέσο όρο 26,6%. Στο δυναμικό κοινό 18-54 η σειρά κατέγραψε ποσοστό 18,2%. Σε επιμέρους κοινά το ποσοστό έφτασε το 37,3%.

Οι τηλεθεατές ξεχώρισαν επίσης τη δραματική σειρά «Μαύρο Ρόδο», βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Ελένης Καπλάνη. Η αγαπημένη σειρά του MEGA, το σενάριο της οποίας επιμελήθηκε ο Γιώργος Κρητικός και τη σκηνοθεσία ο Κώστας Αναγνωστόπουλος, κατέκτησε τους τηλεθεατές και σκαρφάλωσε στην κορυφή με μέσο όρο 20,8% στο σύνολο του κοινού. Στο δυναμικό κοινό 18-54 το «Μαύρο Ρόδο» σημείωσε ποσοστό 15,3%. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό κατέγραψε ποσοστό 30,6%.

Η ζώνη υψηλού ανταγωνισμού τη σεζόν που κλείνει περιελάμβανε και στιγμές γέλιου. Η κωμική σειρά «Μαίρη, Μαίρη, Μαίρη» του επιτυχημένου συγγραφικού διδύμου Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου κέρδισε το τηλεοπτικό κοινό με τις ευρηματικές ατάκες και τις ξεκαρδιστικές ιστορίες. Η κωμωδία του MEGA τερμάτισε πρώτη με μέσο όρο 15,7% στο σύνολο του κοινού. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό κατέγραψε ποσοστό 21,8%.