Το ΙΟΜ για την μετάβαση στην ψηφιακή εποχή

Η έρευνα αναδεικνύει το γεγονός ότι η πολιτική ενισχύσεων δεν αφορά και δεν απευθύνεται μόνο στους πολίτες αλλά και στους τηλεοπτικούς οργανισμούς, τις εταιρείες διαχείρισης δικτύων, τους κατασκευαστές τηλεοπτικού εξοπλισμού ακόμα και την τοπική αυτοδιοίκηση και τις περιφερειακές υπηρεσίες.

Στο παράρτημά της παρατίθενται επικαιροποιημένοι πίνακες με ποσοτικά στοιχεία και δεδομένα που αφορούν τις κρατικές επιδοτήσεις χωρισμένες ανά κατηγορία.

Επίσης, η μελέτη αυτή εστιάζει σε έναν κρίσιμο για την επιτυχή έκβαση της ψηφιακής μετάβασης παράγοντα, αυτόν της ενημέρωσης του πολίτη. Παρουσιάζονται και αναλύονται περιπτώσεις κρατών (case studies) εκ των οποίων άλλα έχουν ήδη υλοποιήσει τη μετάβαση (π.χ. Σουηδία-Φινλανδία) και άλλα βρίσκονται σε ένα πολύ προχωρημένο στάδιο της διαδικασίας (Ηνωμένο Βασίλειο).
 
Τέλος, παρουσιάζεται το μεγάλο ζήτημα του Ψηφιακού Μερίσματος τονίζοντας την πολυμορφία των χρήσεων που μπορεί να έχει, τους τρόπους διάθεσής του από τα κράτη και τη βασική στρατηγική στόχευση που έχει η πολιτική παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο ζήτημα.
 
Το ΙΟΜ συλλέγει, επεξεργάζεται, καταγράφει και δημοσιεύει πληροφορίες, ειδικές έρευνες, μελέτες και άλλο ενημερωτικό υλικό σχετικό με την επίγεια ψηφιακή τηλεόραση και την ψηφιακή μετάβαση, κυρίως στην Ευρώπη, και αποτελεί έναν πόλο αναφοράς στο συγκεκριμένο αντικείμενο.