Το GNTM έκανε πρεμιέρα αλλά η τηλεθέαση έπαιξε το δικό της παιχνίδι
Πώς αγκάλιασε το τηλεοπτικό κοινό την επιστροφή του GNTM;
Ακριβώς στις 9 ήρθε, το βράδυ της Δευτέρας, η πολυδιαφημισμένη πρεμιέρα για το νέο κύκλο του GNTM μέσα από τη συχνότητα του STAR. Η fashion expert Βίκυ Καγιά, ο κορυφαίος φωτογράφος μόδας Δημήτρης Σκουλός, ο σχεδιαστής υψηλής ραπτικής Άγγελος Μπράτης και η διακεκριμένη creative director Ζενεβιέβ Μαζαρί επέστρεψαν!
Πόσο όμως αγκάλιασε το τηλεοπτικό κοινό αυτό το νέο ξεκίνημα για το ριάλιτι μόδας του STAR;
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, την Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου, η πρεμιέρα του GNTM κατόρθωσε στο δυναμικό κοινό να συγκεντρώσει ποσοστό της τάξης του 28,5% ενώ στο γενικό σύνολο σημείωσε 18,7%. Το πρώτο αυτό επεισόδιο για το ριάλιτι μόδας του STAR έφτασε σε τέταρτο μέχρι 34% στο δυναμικό κοινό και 23,8% στο γενικό σύνολο.
Συγκριτικά με την περσινή πρεμιέρα, το reality μόδας κινήθηκε ελαφρώς υψηλότερα. Βάσει των προσδοκιών για τον φετινό κύκλο και το γεγονός ότι δεν έχουν τοποθετηθεί όλοι οι αντίπαλοι στη σκακιέρα της prime time, όμως, θα περιμέναμε να δούμε πιο εντυπωσιακά ποσοστά. Ωστόσο, είναι πολύ νωρίς για τα βγάλουμε συμπεράσματα, καθώς στο παρελθόν το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει επιδείξει πολύ υψηλά ποσοστά τηλεθέασης όσο εξελίσσονται οι auditions.
Βασικός αντίπαλος στην πρώτη αυτή μέρα προβολής του GNTM ήταν οι «8 Λέξεις» του Ανδρέα Γεωργίου στον ΣΚΑΪ, το σίριαλ το οποίο συγκέντρωσε ποσοστό 13,4% στο δυναμικό κοινό και 19,6% στο γενικό σύνολο.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων