Τηλεθέαση: Το ποδόσφαιρο «ανακάτεψε την τράπουλα» στην prime time – Στο 0,1% η διαφορά στην κορυφή

Τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση;
Ανατροπές στη μάχη για την τηλεθέαση της prime time έφερε το βράδυ της Τετάρτης (29/1) η ποδοσφαιρική αναμέτρηση μεταξύ της Μάντσεστερ Σίτι και της Μπρυζ, στο πλαίσιο του UEFA Champions League. Το MEGA «έδωσε» μερίδιο του κοινού του, που παραδοσιακά θα κρατούσε η «Γη της Ελιάς», στις σειρές μυθοπλασίας του Alpha και του ΑΝΤ1, την ώρα που τα ηνία κράτησε το MasterChef για δεύτερη συνεχόμενη μέρα.
Το reality μαγειρικής του Star κατάφερε να κλέψει την πρωτιά έστω και στο 0,1% έναντι του Grand Hotel, σημειώνοντας 16% στο δυναμικό κοινό (18-54). Ακολούθησε ο Άγιος Έρωτας στο 14,1% και στο 13,2% ο ποδοσφαιρικός αγώνας του Champions League στο MEGA. Σε μονοψήφια νούμερα ο «Τιμωρός» (9,9%) και η «Παραλία» (3,5%).
Στο γενικό σύνολο, μία ανάσα πριν το 20% έφτασε ο «Άγιος Έρωτας», φτάνοντας στην κορυφή με 19,4%. Ελάχιστα πίσω το Grand Hotel με 18,8% και τέσσερις μονάδες παρακάτω ο ποδοσφαιρικός αγώνας «Μάντσεστερ Σίτι – Μπρυζ» (14,5%). Ακολουθεί το MasterChef στο 12,9% και σχεδόν ισόπαλος ο «Τιμωρός» (12,8%), με την «Παραλία» να κλείνει την κούρσα στο 3,6%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
MasterChef – 16%
Grand Hotel – 15,9%
Άγιος Έρωτας – 14,1%
Ποδόσφαιρο: Μάντσεστερ Σίτι-Μπρυζ – 13,2%
Ο Τιμωρός – 9,9%
Η Παραλία – 3,5%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 19,4%
Grand Hotel – 18,8%
Ποδόσφαιρο: Μάντσεστερ Σίτι-Μπρυζ – 14,5%
MasterChef – 12,9%
Ο Τιμωρός – 12,8%
Η Παραλία – 3,6%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.