Τηλεθέαση: Το MasterChef οδηγεί την κούρσα στην prime time
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Την κορυφή στην τηλεθέαση και συγκεκριμένα στο δυναμικό κοινό έπιασε γι’ ακόμα ένα βράδυ (Τρίτη 23 Ιανουαρίου) το MasterChef. Ο διαγωνισμός μαγειρικής του Star έχει μπει με… φόρα στην τηλεοπτική σεζόν και ήδη από τα πρώτα επεισόδια έχει «κερδίσει» τους τηλεθεατές.
Στο δυναμικό κοινό το MasterChef σημείωσε μέσο όρο 22,1% και ακολούθησαν το Survivor με 15,8% και η Μάγισσα με 14,1%. Ο Σασμός είχε 13,3%, η Γη της Ελιάς 11,4%, οι Παγιδευμένοι 9,5%, το Ναυάγιο 7,8%, το Προξενιό της Ιουλίας 6,4%, η Παραλία 5,7% και το «Κάνε ότι κοιμάσαι» 2,7%.
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, η Γη της Ελιάς είχε μέσο όρο 19,2%, το Survivor 16,6%, ο Σασμός 15,8%, η Μάγισσα 14,4%, το MasterChef 14,3%, το Ναυάγιο 13,5%, οι Παγιδευμένοι 10,7%, το Προξενιό της Ιουλίας 10,5%, η Παραλία 6,1% και το «Κάνε ότι κοιμάσαι» 2,5%.
Η τηλεθέαση
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
MasterChef – 22,1%
Survivor – 15,8%
Μάγισσα – 14,1%
Σασμός – 13,3%
Γη της Ελιάς – 11,4%
Παγιδευμένοι – 9,5%
Ναυάγιο – 7,8%
Προξενιό της Ιουλίας – 6,4%
Παραλία – 5,7%
Κάνε ότι κοιμάσαι – 2,7%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Γη της Ελιάς – 19,2%
Survivor – 16,6%
Σασμός – 15,8%
Μάγισσα – 14,4%
MasterChef – 14,3%
Ναυάγιο – 13,5%
Παγιδευμένοι – 10,7%
Προξενιό της Ιουλίας – 10,5%
Παραλία – 6,1%
Κάνε ότι κοιμάσαι – 2,5%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.