Zappit

Τηλεθέαση: Το Euro 2024 «διέλυσε» τον ανταγωνισμό στην prime time

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Την κορυφή στην τηλεθέαση πήρε χθες, Σάββατο 15 Ιουνίου, η ΕΡΤ1, στην prime time, με το παιχνίδι του EURO 2024, μεταξύ της Ιταλίας και της Αλβανίας.

Ο ποδοσφαιρικός αγώνας δεν άφησε κανένα περιθώριο στον ανταγωνισμό, τον οποίο «διέλυσε» με χαρακτηριστική ευκολία, με τη διαφορά στα ποσοστά τηλεθέασης να είναι τεράστια.

Χαρακτηριστικό είναι, μάλιστα, το γεγονός πως από τις 22:00 που ξεκίνησε το παιχνίδι, όλα τα κανάλια κινήθηκαν στο δυναμικό κοινό σε μονοψήφια νούμερα.

Ο αγώνας Ιταλία – Αλβανία σημείωσε μέσο όρο 29,9% στο δυναμικό κοινό, φτάνοντας μέχρι το 33,4% στο τέταρτο 23:30 – 23:45.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, το παιχνίδι είχε μέσο όρο 27,6%, ανεβαίνοντας μέχρι το 31,3% στο τέταρτο 23:45 – 00:00.

Η τηλεθέαση

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Ιταλία – Αλβανία – 29,9%

My Man Can – 7,5%

J2US – 7,5%

5×5 – 6,8%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Ιταλία – Αλβανία – 27,6%

J2US – 10,6%

5×5 – 10,5%

My Man Can – 6,9%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.