Το Cash or Trash κλείνει όπου να ‘ναι ένα μήνα στον τηλεοπτικό αέρα του Star και ήδη έχει ξεχωρίσει. Είναι η πρώτη εκπομπή στην ελληνική τηλεόραση που… αγαπάει τα παλιά αντικείμενα και όπως φαίνεται την αγαπάει και ο κόσμος.
Το ριάλιτι δημοπρασιών έχει κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό και αυτό αποδεικνύεται κάθε σαββατοκύριακο στα νούμερα τηλεθέασης.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen το Cash or Trash σημείωσε τηλεθέαση 13% στο δυναμικό κοινό και 10,6% στο σύνολο το απόγευμα της Κυριακής 12 Ιουνίου. Σε τέταρτο έφτασε μέχρι το 16,4% και έτσι κέρδισε με άνεση την πρωτιά στο 18-54.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.