Τηλεθέαση: Το Cash or Trash κέρδισε την απογευματινή ζώνη του Σαββατοκύριακου
Δείτε τι κατέγραψαν για την τηλεθέαση του Cash or Trash οι μετρήσεις της Nielsen.
Το Cash or Trash κλείνει όπου να ‘ναι ένα μήνα στον τηλεοπτικό αέρα του Star και ήδη έχει ξεχωρίσει. Είναι η πρώτη εκπομπή στην ελληνική τηλεόραση που… αγαπάει τα παλιά αντικείμενα και όπως φαίνεται την αγαπάει και ο κόσμος.
Το ριάλιτι δημοπρασιών έχει κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό και αυτό αποδεικνύεται κάθε σαββατοκύριακο στα νούμερα τηλεθέασης.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen το Cash or Trash σημείωσε τηλεθέαση 13% στο δυναμικό κοινό και 10,6% στο σύνολο το απόγευμα της Κυριακής 12 Ιουνίου. Σε τέταρτο έφτασε μέχρι το 16,4% και έτσι κέρδισε με άνεση την πρωτιά στο 18-54.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.