Το βράδυ της Καθαράς Δευτέρας οι μονομάχοι έπεσαν κανονικά στην τηλεοπτική αρένα και η πρώτη μάχη της εβδομάδας για την τηλεθέαση ήταν σκληρή. Προέκυψε, ωστόσο, ο μεγάλος νικητής που ήταν και πάλι το rality επιβίωσης του ΣΚΑΪ.
Με τα τρία αντίπαλα προγράμματα να κονταροχτυπιούνται για την τηλεθέαση το διάστημα που έπαιζαν απέναντι, το κοινό φάνηκε να μοιράζεται χαρίζοντας και στους τρεις πολύ υψηλά ποσοστά σε κάποια τέταρτα. Παρ’ όλα αυτά, στο τέλος της μέρας ήταν το κανάλι του Φαλήρου αυτό που συγκέντρωσε στο «σακούλι» του τα μεγαλύτερα νούμερα -έως 54,2%.
Όσο για τα υπόλοιπα προγράμματα που είχαν την ατυχία να παίζουν αυτές τις ώρες, βυθίστηκαν σε πολικές θερμοκρασίες…
Η τηλεθέαση αναλυτικά
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
SURVIVOR 33,9%
MASTERCHEF 27,8%
ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ 23,9%
ΓΕΝΙΚΟ
SURVIVOR 31,1%
ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ 25,8%
MASTERCHEF 22,8%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.