Πρωταγωνίστρια στη μάχη για την τηλεθέαση το πρωινό του Σαββάτου (30/11) αναδείχθηκε η ενημέρωση, αφού η επικαιρότητα φαίνεται πως ευνόησε τις σχετικές εκπομπές να πάρουν κεφάλι έναντι των υπολοίπων. Ο Νίκος Μάνεσης και οι «Δεκατιανοί» του ΣΚΑΪ ξεχώρισαν στην πρωινή ζώνη, αφήνοντας τους «ψυχαγωγικούς», ενώ αξιόλογα ήταν και τα ποσοστά από την απευθείας μετάδοση των εγκαινίων του Μετρό Θεσσαλονίκης αθροιστικά σε ΟΡΕΝ και ΕΡΤ3.
Πιο συγκεκριμένα, ο Νίκος Μάνεσης σημείωσε 13,2% στο δυναμικό κοινό (18-54) και ακολούθησαν οι «Δεκατιανοί» με 11,8% και η Σίσσυ Χρηστίδου με 11,2%. Κάτω από τη βάση οι Weekenders του ΑΝΤ1 (9%) και οι μεταδόσεις από τα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης στο ΟΡΕΝ (5,9%) και την ΕΡΤ3 (5,1%). Αξίζει να σημειωθεί πως με μία απλή πρόσθεση καταλαβαίνουμε ότι η μετάδοση των εγκαινίων συγκέντρωσε το 11% των τηλεθεατών. Τέλος, το δίδυμο Κρονάκη-Ιορδανίδης σημείωσε 4%.
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί η επικράτηση του Νίκου Μάνεση ήταν ακόμη πιο ξεκάθαρη με τηλεθέαση 18%. Δεύτερο το δίδυμο του ΣΚΑΪ με 16,7% και στο 10,2% το «Χαμογέλα και Πάλι». Ακολούθησαν οι Weekenders στο 8,4% και οι μεταδόσεις των εγκαινίων του Μετρό Θεσσαλονίκης σε ΕΡΤ3 (5,5%) και ΟΡΕΝ (4,6%), ενώ το «Καλημέρα είπαμε;» έφτασε το 4,3%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 13,2%
Οι Δεκατιανοί – 11,8%
Χαμογέλα και Πάλι – 11,2%
Weekenders – 9%
Εγκαίνια Μετρό Θεσσαλονίκης (ΟΡΕΝ) – 5,9%
Εγκαίνια Μετρό Θεσσαλονίκης (ΕΡΤ3) – 5,1%
Καλημέρα είπαμε; – 4%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 18%
Οι Δεκατιανοί – 16,7%
Χαμογέλα και Πάλι – 10,2%
Weekenders – 8,4%
Εγκαίνια Μετρό Θεσσαλονίκης (ΕΡΤ3) – 5,5%
Εγκαίνια Μετρό Θεσσαλονίκης (ΟΡΕΝ) – 4,6%
Καλημέρα είπαμε; – 4,3%
Και στη μεσημεριανή ζώνη ο Alpha ήταν το κανάλι που επικράτησε, αφού η Ναταλία Γερμανού συγκέντρωσε ποσοστό 15,2% τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο δυναμικό κοινό (18-54), την ώρα που ο Κώστας Τσουρός για λογαριασμό του MEGA έφτασε στο 12,4% στο γενικό σύνολο και 9,5% στο δυναμικό κοινό.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.