Τηλεθέαση: Σάρωσε το The Voice – Τι έκαναν Secret Song και Famagusta;
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η διαφορά για την επικράτηση στην prime time ζώνη της Κυριακής (1/12). Εκεί η μάχη για την τηλεθέαση δόθηκε ανάμεσα στο Voice και τον «Εκατομμυριούχο» του Γρηγόρη Αρναούτογλου, με τα υπόλοιπα προγράμματα να κινούνται γύρω και κάτω από το 10%.
Πιο συγκεκριμένα, το μουσικό talent show του ΣΚΑΪ έκοψε πρώτο το νήμα με ποσοστό 16,3%. Σχεδόν ισόποσες οι επιδόσεις για το τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1 στο 16,2% και αρκετά πίσω η Famagusta (10,4%) και η «Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα» (10%). Σε μονοψήφια επίπεδα κινήθηκαν οι «17 Κλωστές» του MEGA (8,6%), η «Φάρμα» (7%) αλλά και το Secret Song (6,6%).
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί το Voice κατάφερε να πάρει διπλή πρωτιά σπάζοντας το φράγμα του 20%, φτάνοντας το 20,8%. Λίγο πιο πίσω ο «Εκατομμυριούχος» με 18,5% και η Famagusta με 16,5%. Στο 12,7% η τηλεθέαση για τις «17 Κλωστές», ενώ κάτω από τη βάση βρέθηκαν η «Κατάρα» (8,2%), το Secret Song (7%) και η «Φάρμα» (6,9%).
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
The Voice – 16,3%
Ποιος Θέλει Να Γίνει Εκατομμυριούχος (Sunday Edition) – 16,2%
Famagusta – 10,4%
Η Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα – 10%
17 Κλωστές – 8,6%
Η Φάρμα – 7%
Secret Song – 6,6%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
The Voice – 20,8%
Ποιος Θέλει Να Γίνει Εκατομμυριούχος (Sunday Edition) – 18,5%
Famagusta – 16,5%
17 Κλωστές – 12,7%
Η Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα – 8,2%
Secret Song – 7%
Η Φάρμα – 6,9%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.