Zappit

Τηλεθέαση: Σκληρή μάχη για τα… μονοψήφια της prime time

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Ούτε τη “βάση” δεν πιάσανε στην τηλεθέαση τα προγράμματα της prime time, το Σάββατο 11 Φεβρουαρίου. Στο δυναμικό κοινό, οι εκπομπές και οι σειρές που έπαιξαν απέναντι από τις 21:00 και μετά «κονταροχτυπήθηκαν» για την πρωτιά στα… μονοψήφια.

Στο δυναμικό κοινό το The Voice είχε μέσο όρο 9,2%, ενώ το Σπίτι με το Mega και το Βραχιόλι της φωτιάς είχαν από 8,8% έκαστο. Το Family Game σημείωσε 7,5%, το Κόκκινο Ποτάμι 5,1%, το Ότι αγαπώ 4,1% και η αυλή των χρωμάτων 1,4%.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, το Σπίτι με το Mega σημείωσε μέσο όρο 12,7% και ακολούθησε το The Voice με 11,5%, ενώ το Βραχιόλι της φωτιάς είχε 10,6%. Το Family Game είχε 7,3%, το Ότι αγαπώ 6,9%, το Κόκκινο Ποτάμι 6,4% και η αυλή των χρωμάτων 4,9%.

Η τηλεθέαση

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

The Voice – 9,2%

Σπίτι με το Mega – 8,8%

Το Βραχιόλι της φωτιάς – 8,8%

Family Game – 7,5%

Το Κόκκινο Ποτάμι – 5,1%

Ότι αγαπώ – 4,1%

Η αυλή των χρωμάτων – 1,4%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Σπίτι με το Mega – 12,7%

The Voice – 11,5%

Το Βραχιόλι της φωτιάς – 10,6%

Family Game – 7,3%

Ότι αγαπώ – 6,9%

Το Κόκκινο Ποτάμι – 6,4%

Η αυλή των χρωμάτων – 4,9%

Να σημειώσουμε επίσης πως το τηλεπαιχνίδι «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» που προβάλλεται στη ζώνη 20:00 – 21:00 σημείωσε 15% στο γενικό και 14,8% στο δυναμικό.

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.