Τηλεθέαση: Σκληρή μάχη για Σίσσυ Χρηστίδου και Νίκο Μάνεση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Σκληρή μάχη για την πρωτιά στην τηλεθέαση έδωσαν την Κυριακή (13/4) το πρωί ο Νίκος Μάνεσης και η Σίσσυ Χρηστίδου. Οι δύο εκπομπές κονταροχτυπήθηκαν στο δυναμικό κοινό και έκλεισαν με πολύ μικρή διαφορά.
Στο δυναμικό κοινό, λοιπόν, η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» σημείωσε μέσο όρο 12,4% και ακολούθησε το «Χαμογέλα και Πάλι» με 12%. Οι Weekenders είχαν 10,4%, οι Δεκατιανοί 5,9% και το «Καλημέρα είπαμε;» 3,9%.
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» είχε μέσο όρο 15,8%, οι Δεκατιανοί 12,7%, το «Χαμογέλα και Πάλι» 11%, οι Weekenders 8,2% και το «Καλημέρα είπαμε;» 3,8%.
Η τηλεθέαση
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 12,4%
Χαμογέλα και πάλι – 12%
Weekenders – 10,4%
Δεκατιανοί – 5,9%
Καλημέρα είπαμε; – 3,9%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 15,8%
Δεκατιανοί – 12,7%
Χαμογέλα και πάλι – 11%
Weekenders – 8,2%
Καλημέρα είπαμε; – 3,8%
Εντύπωση, επίσης, προκαλεί το γεγονός ότι ο αγώνας Καλαμάτα – Κηφισιά, που μεταδόθηκε ζωντανά από τον ΣΚΑΙ, σημείωσε μέσο όρο 15,3% στο γενικό σύνολο και 12% στο δυναμικό κοινό.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.