Τηλεθέαση: Σκληρή μάχη για Σίσσυ Χρηστίδου και Νίκο Μάνεση

τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Σκληρή μάχη για την πρωτιά στην τηλεθέαση έδωσαν την Κυριακή (13/4) το πρωί ο Νίκος Μάνεσης και η Σίσσυ Χρηστίδου. Οι δύο εκπομπές κονταροχτυπήθηκαν στο δυναμικό κοινό και έκλεισαν με πολύ μικρή διαφορά.

Στο δυναμικό κοινό, λοιπόν, η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» σημείωσε μέσο όρο 12,4% και ακολούθησε το «Χαμογέλα και Πάλι» με 12%. Οι Weekenders είχαν 10,4%, οι Δεκατιανοί 5,9% και το «Καλημέρα είπαμε;» 3,9%.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» είχε μέσο όρο 15,8%, οι Δεκατιανοί 12,7%, το «Χαμογέλα και Πάλι» 11%, οι Weekenders 8,2% και το «Καλημέρα είπαμε;» 3,8%.

Η τηλεθέαση

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 12,4%

Χαμογέλα και πάλι – 12%

Weekenders – 10,4%

Δεκατιανοί – 5,9%

Καλημέρα είπαμε; – 3,9%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 15,8%

Δεκατιανοί – 12,7%

Χαμογέλα και πάλι – 11%

Weekenders – 8,2%

Καλημέρα είπαμε; – 3,8%

Εντύπωση, επίσης, προκαλεί το γεγονός ότι ο αγώνας Καλαμάτα – Κηφισιά, που μεταδόθηκε ζωντανά από τον ΣΚΑΙ, σημείωσε μέσο όρο 15,3% στο γενικό σύνολο και 12% στο δυναμικό κοινό.

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.