Zappit

Τηλεθέαση: Σε Γερμανού και Μάνεση οι πρωτιές του Σαββάτου

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Την υπογραφή του Alpha είχε η μάχη για την τηλεθέαση στην πρωινή και μεσημεριανή ζώνη του Σαββάτου (21/12). Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, οι τηλεθεατές έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στον Νίκο Μάνεση και στη Ναταλία Γερμανού, τοποθετώντας τους στην κορυφή έναντι του ανταγωνισμού.

Πιο συγκεκριμένα, ο Νίκος Μάνεσης σημείωσε 16,9% στο δυναμικό κοινό (18-54) και ακολούθησε η Σίσσυ Χρηστίδου με 12,2% και οι «Δεκατιανοί» με 9,2%. Κάτω από τη βάση οι Weekenders του ΑΝΤ1 (6,7%) αλλά και το δίδυμο Κρονάκη-Ιορδανίδης στην ΕΡΤ (3,7%).

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί η επικράτηση του Νίκου Μάνεση ήταν ακόμη πιο ξεκάθαρη με τηλεθέαση 19,8%. Δεύτερο το δίδυμο του ΣΚΑΪ με 13,7% και στο 13,2% το «Χαμογέλα και Πάλι». Ακολούθησαν οι Weekenders στο 6,9%, ενώ το «Καλημέρα είπαμε;» έφτασε το 4,7%.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 16,9%
Χαμογέλα και Πάλι – 12,2%
Οι Δεκατιανοί – 9,2%
Weekenders – 6,7%
Καλημέρα είπαμε; – 3,7%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 19,8%
Οι Δεκατιανοί – 13,7%
Χαμογέλα και Πάλι – 13,2%
Weekenders – 6,9%
Καλημέρα είπαμε; – 4,7%

Και στη μεσημεριανή ζώνη ο Alpha ήταν το κανάλι που επικράτησε, αφού η Ναταλία Γερμανού συγκέντρωσε ποσοστό 14,6% στο δυναμικό κοινό (18-54) και 14,3% στο γενικό σύνολο, την ώρα που ο Κώστας Τσουρός για λογαριασμό του MEGA έφτασε στο 9,5% και στο 11,7% αντίστοιχα.

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.