Μπήκαν στην τηλεοπτική αρένα και το παιχνίδι έληξε αμέσως για όλους. Η prime time της Πέμπτης ήταν εύκολη υπόθεση για τις Άγριες Μέλισσες που έφεραν την τηλεθέαση στον ΑΝΤ1 και άφησαν ότι περίσσεψε για τους υπόλοιπους.
Η δημοφιλής καθημερινή σειρά σημείωσε μέσο όρο πάνω από 30%, ενώ έφτασε σε τέταρτο στο σύνολο έως το 36,4%. Τα προγράμματα που έπαιζαν απέναντι το ίδιο διάστημα, κινήθηκαν αρκετά πιο κάτω από το 20%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
Άγριες Μέλισσες – 31,4%
The Bachelor – 15,2%
8 Λέξεις – 10,3%
ΓΕΝΙΚΟ
Άγριες Μέλισσες – 31,8%
8 Λέξεις – 18,6%
The Bachelor – 13,4%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.