Τηλεθέαση: Πρώτη μάχη για Σίσσυ Χρηστίδου και Ελένη Τσολάκη
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Την πρώτη τους μάχη για την τηλεθέαση έδωσαν το πρωί του Σαββάτου 3 Σεπτεμβρίου η Σίσσυ Χρηστίδου και η Ελένη Τσολάκη, με τις εκπομπές “Χαμογέλα και πάλι” και “Open Weekend” αντίστοιχα.
Η Σίσσυ Χρηστίδου σημείωσε μέσο όρο 14,2% στο γενικό σύνολο και 17% στο δυναμικό κοινό.
Η Ελένη Τσολάκη είχε μέσο όρο 7,9% στο γενικό και 9,3% στο δυναμικό.
Η τηλεθέαση
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Χαμογέλα και πάλι – 14,2%
Open Weekend – 7,9%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Χαμογέλα και πάλι – 17%
Open Weekend – 9,3%
Να σημειώσουμε επίσης πως οι Δεκατιανοί του ΣΚΑΙ που έπαιζαν απέναντι είχαν 19% στο γενικό και 10,7% στο δυναμικό.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.