Zappit

Τηλεθέαση: Πρώτη μάχη για J2US και Μάρκο Σεφερλή

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Την πρώτη μάχη τους για την τηλεθέαση έδωσαν το βράδυ του Σαββάτου 22 Οκτωβρίου το J2US και ο Μάρκος Σεφερλής, που έκανε πρεμιέρα στον ΑΝΤ1 με το Family Game.

Στο σύνολο της χρονικής διάρκειας των δύο προγραμμάτων, το J2US ήταν αυτό που πήρε την πρωτιά τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο δυναμικό κοινό.

Στο γενικό σύνολο το J2US σημείωσε μέσο όρο 17,5% και ακολούθησε το Family Game με 12,6%. Το Μαίρη Μαίρη Μαίρη είχε 11,3%, το Φλόγα και Άνεμος 7,8%, η αυλή των χρωμάτων 6,7%, η σειρά «Κι όμως είμαι ακόμα εδώ» 6,5%, το Ότι αγαπώ 5,2%, το Love Island 4,5% και η Λάβα 2,6%.

Όσον αφορά το δυναμικό κοινό, το J2US είχε μέσο όρο 16%, ενώ το Family Game 14,6%. Το Μαίρη Μαίρη Μαίρη είχε 9,4%, το Love Island 5,2%, το Φλόγα και Άνεμος 4,7%, η σειρά «Κι όμως είμαι ακόμα εδώ» 4,2%, η αυλή των χρωμάτων 3,7%, η Λάβα 2,4% και το Ότι αγαπώ 2,3%.

Η τηλεθέαση

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

J2US – 17,5%

Family Game – 12,6%

Μαίρη Μαίρη Μαίρη – 11,3%

Φλόγα και Άνεμος – 7,8%

Η αυλή των χρωμάτων – 6,7%

Κι όμως είμαι ακόμα εδώ – 6,5%

Ότι αγαπώ – 5,2%

Love Island – 4,5%

Λάβα – 2,6%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

J2US – 16%

Family Game – 14,6%

Μαίρη Μαίρη Μαίρη – 9,4%

Love Island – 5,2%

Φλόγα και Άνεμος – 4,7%

Κι όμως είμαι ακόμα εδώ – 4,2%

Η αυλή των χρωμάτων – 3,7%

Λάβα – 2,4%

Ότι αγαπώ – 2,3%

Να υπενθυμίσουμε ότι στο διάστημα 20:00 – 21:45 που το Family Game και το J2US βρέθηκαν απέναντι, το πρόγραμμα του ΑΝΤ1 πήρε το δυναμικό κοινό με 14,6% έναντι 13,9% του J2US, ενώ το show του Alpha πήρε το γενικό με 15,1% έναντι 12,6% του Family Game.

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.