Zappit

Τηλεθέαση: Πρώτη επιλογή το Πρωινό τον Μάρτιο

Το Πρωινό βρέθηκε πρώτο σε δυναμικό κοινό και γενικό σύνολο.

Και τον Μάρτιο, το Πρωινό του Γιώργου Λιάγκα ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία τους.

Η εκπομπή ήταν στην πρώτη θέση, στη ζώνη προβολής της, τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με 14,8% και 2 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι, όσο και στο γενικό σύνολο με 18,3% και 4 μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκπομπή κατέγραψε σε επιμέρους ανδρικό κοινό 22,2%, ενώ σε επιμέρους γυναικείο κοινό έφτασε το 20,7%.

Με ενδιαφέροντα θέματα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και συναντήσεις με αγαπημένα πρόσωπα, το «Πρωινό» ήταν για άλλον έναν μήνα η πρωινή παρέα των τηλεθεατών.