Τηλεθέαση: Πού κινήθηκε ο ανταγωνισμός μετά τη σαρωτική πρεμιέρα του Λάκη Λαζόπουλου;

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Διαφορετική ήταν η μάχη για την τηλεθέαση στην prime time ζώνη της Τετάρτης (20/11), αφού η πρεμιέρα του Λάκη Λαζόπουλου στο MEGA «ξαναμοίρασε» την τράπουλα και έφερε ανακατατάξεις. Αρκετά προγράμματα περιορίστηκαν σε μονοψήφιες τηλεθεάσεις, ενώ ακόμη και τα πιο «δυνατά χαρτιά», όπως ο «Άγιος Έρωτας» και το Grand Hotel σημείωσαν μικρή πτώση στα ποσοστά τους.

Πιο συγκεκριμένα, το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» εξασφάλισε την κορυφή στο δυναμικό κοινό (18-54) με ποσοστό 29,4%. Ακολούθησε ο «Άγιος Έρωτας» με 12,8% και το Grand Hotel με 10,3% που κράτησαν τα κανάλια τους πάνω από τη βάση. Στο 7,4% υποχώρησαν τα «Καλά Γεράματα», στο 6,3% η «Φάρμα» και μόλις στο 4,2% το Survivor. Ουραγός στην τηλεθέαση το βράδυ της Τετάρτης η «Παραλία» με 3,8%.

Περνώντας στο γενικό σύνολο, εκεί ο Λάκης Λαζόπουλος χάρισε στο MEGA την πρωτιά με 28,5%. Ακολούθησαν ο «Άγιος Έρωτας» με 15,7% και λίγο πίσω το Grand Hotel με 14,3%. Μονοψήφιες οι επιδόσεις για τα υπόλοιπα προγράμματα, με τα «Καλά Γεράματα» στο 7,7% και τη «Φάρμα» στο 6,1%. Τέλος, το Survivor σημείωσε 5,6% και η «Παραλία» 4,1%.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Αλ Τσαντίρι Νιουζ – 29,4%
Άγιος Έρωτας – 12,8%
Grand Hotel – 10,3%
VIΠ Καλά Γεράματα – 7,4%
Η Φάρμα – 6,3%
Survivor – 4,2%
Η Παραλία – 3,8%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Αλ Τσαντίρι Νιουζ – 28,5%
Άγιος Έρωτας – 15,7%
Grand Hotel – 14,3%
VIΠ Καλά Γεράματα – 7,7%
Η Φάρμα – 6,1%
Survivor – 5,6%
Η Παραλία – 4,1%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.