Τηλεθέαση: Ποιο πρόγραμμα πήρε την πρωτιά στην prime time της Κυριακής;

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Το τρίτο επεισόδιο του νέου The Voice παρακολούθησε το τηλεοπτικό κοινό το βράδυ της Κυριακής (20/10). Το δημοφιλές μουσικό talent show του ΣΚΑΪ μπήκε δυναμικά, όπως είδαμε τις προηγούμενες ημέρες, στη μάχη για την τηλεθέαση, σημειώνοντας ποσοστά που δεν συναντάμε πλέον συχνά στην prime time ζώνη, αγγίζοντας και ξεπερνώντας το 25%.

Πώς συνεχίστηκε η πορεία του στην τρίτη μέρα προβολής και τι ποσοστά συγκέντρωσε ο ανταγωνισμός;

Πιο συγκεκριμένα, το The Voice κατάφερε να πάρει την πρωτιά το βράδυ της Κυριακής σημειώνοντας τηλεθέαση 16,8% στο δυναμικό κοινό (18-54), παρουσιάζοντας βέβαια σημαντική πτώση σε σχέση με τα ποσοστά του Σαββάτου, όπου έπαιζε χωρίς ανταγωνισμό. Ακολούθησε η «Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα» με 14,4% και το special Κυριακάτικο επεισόδιο του «Εκατομμυριούχου» με 13,4%. Το διπλό επεισόδιο της «Γης της Ελιάς» με 12,5%. Σε χαμηλά μονοψήφια κινήθηκε η «Φάρμα» με μόλις 6,7%.

Αναφορικά με το γενικό σύνολο, εκεί προπορεύτηκε η «Ελιά» με ποσοστό 19,2%. Σχεδόν ισόπαλη η τηλεθέαση για το The Voice, που βρέθηκε στο 19,1%, και ο «Εκατομμυριούχος» μία ανάσα πίσω στο 18,8%. Στο 11% «έκλεισε» η «Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα», ενώ στα ίδια επίπεδα με το δυναμικό της κοινό κινήθηκε η «Φάρμα» στο σύνολο με 6,3%.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

The Voice – 16,8%
Η Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα – 14,4%
Ποιος Θέλει Να Γίνει Εκατομμυριούχος (Sunday Edition) – 13,4%
Η Γη της Ελιάς – 12,5%
Φάρμα – 6,7%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Η Γη της Ελιάς – 19,2%
The Voice – 19,1%
Ποιος Θέλει Να Γίνει Εκατομμυριούχος (Sunday Edition) – 18,8%
Η Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα – 11%
Φάρμα – 6,3%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.