Οι τηλεθεατές ηλικίας 15-44, το λεγόμενο δυναμικό κοινό, είναι αυτό το οποίο ενδιαφέρει περισσότερο τα εμπορικά τμήματα των καναλιών. Τα ποσοστά τηλεθέασης όπως διαμορφώνονται στο νεανικό κοινό είναι αυτά που καθορίζουν -κυρίως- τα κομμάτια της διαφημιστικής πίτας και το πώς αυτά θα μοιραστούν μεταξύ των τηλεοπτικών σταθμών.
Τι δείχνουν, όμως, τα νούμερα τηλεθέασης για τις επιλογές που κάνουν οι τηλεθεατές; Ίσως δεν είναι αυτές που φαντάζεστε…
Σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen για την Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017, πρώτη επιλογή του κοινού ηλικίας 15-44, με ποσοστό 28,8%, ήταν η επανάληψη της δημοφιλούς σειράς του Mega, «Είσαι το ταίρι μου». Και… μαντέψτε! Οι επαναλήψεις των ελληνικών σειρών του Mega βρίσκονται και στις θέσεις 3, 5 και 8, στο σύνολο των 9 προγραμμάτων που κατάφεραν χθες να σημειώσουν ποσοστά πάνω από 20% στο δυναμικό.
Από τα καινούρια προγράμματα, το Nomads του ΑΝΤ1, οι επιτυχημένες σειρές του Alpha -Τατουάζ και Έλα στη θέση μου- και το Ελλάδα έχεις ταλέντο του ΣΚΑΪ είναι αυτά που πέτυχαν τα πιο υψηλά ποσοστά, ενώ στην ένατη θέση βρέθηκαν… Και οι παντρεμένοι που… όπως φαίνεται έχουν ακόμα ψυχή.
- Είσαι το ταίρι μου (Mega) 28,8%
- Nomads (ANT1) 24,8%
- Πολυκατοικία (Mega) 24,4%
- Το Τατουάζ (Alpha) 24,2%
- Μια στιγμή δυο ζωές (Mega) 23,4%
- Έλα στη θέση μου (Alpha) 23,3%
- Ελλάδα έχεις ταλέντο (ΣΚΑΪ) 22,7%
- Η ζωή της άλλης (Mega) 22,4%
- Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή (ΑΝΤ1) 21,1%
Δείτε αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης για όλα τα προγράμματα