Τηλεθέαση: Ποια νέα ελληνική σειρά έκοψε πρώτη το νήμα στην prime time;

τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθεάση.

Την πρώτη μεγάλη μάχη για την τηλεθέαση έδωσαν το βράδυ της Δευτέρας (23/9) σειρές και reality shows στην prime time ζώνη. Μυθοπλασία και ισχυρές παραγωγές δράσης κονταροχτυπήθηκαν με μοναδικό στόχο την κορυφή και το μεγαλύτερο δυνατό μερίδιο στην πίτα του ανταγωνισμού. Ποιος κατάφερε να κόψει πρώτος το νήμα;

Πρεμιέρα με πρωτιά έκανε ο «Τιμωρός». Η νέα σειρά του Alpha με πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Λάλο έδωσε την κορυφή στο κανάλι, αφού σημείωσε τηλεθέαση 17,4% στο δυναμικό κοινό (18-54). Στη δεύτερη θέση το πρώτο επεισόδιο για το «Grand Hotel» του ΑΝΤ1 με 15,8% και η «Γη της Ελιάς» στην τρίτη θέση με 13,4%. Ακολούθησαν τα reality shows, με το Survivor να συγκεντρώνει 11,9% και η Φάρμα του Star 9,9%. Λίγο πιο κάτω από τη βάση το Tempting Fortune (8,4%), ενώ σε χαμηλά μονοψήφια αρκέστηκαν οι σειρές της ΕΡΤ «Παραλία» (4,4%) και «Αρχελάου 5» (3,7%).

Ανατροπή όσον αφορά το γενικό σύνολο, αφού εκεί η «σταθερή αξία» που ακούει στο όνομα «Η Γη της Ελιάς» απέδειξε για άλλη μια φορά τη δυναμική της, σκοράροντας 19%. Μία ανάσα πίσω βρέθηκε η πρεμιέρα του «Grand Hotel» με 17,6% και ο «Τιμωρός» με 15,6%. Στο 10,9% έκλεισε η τηλεθέαση για το Survivor και στο 8,7% για το Tempting Fortune. Τέλος, η Φάρμα σημείωσε 8,1% και οι σειρές της ΕΡΤ 5,4% (Παραλία) και 2,5% (Αρχελάου 5).

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Ο Τιμωρός – 17,4%
Grand Hotel – 15,8%
Η Γη της Ελιάς – 13,4%
Survivor – 11,9%
Η Φάρμα – 9,9%
Tempting Fortune – 8,4%
Η Παραλία – 4,4%
Αρχελάου 5 – 3,7%

 

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Η Γη της Ελιάς – 19%
Grand Hotel – 17,6%
Ο Τιμωρός – 15,6%
Survivor – 10,9%
Tempting Fortune – 8,7%
Η Φάρμα – 8,1%
Η Παραλία – 5,4%
Αρχελάου 5 – 2,5%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.