Τηλεθέαση: Πήρε την πρωτιά εν μέσω σκληρού ανταγωνισμού

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Μάχη σώμα με σώμα δόθηκε για την τηλεθέαση στην prime της Δευτέρας 10.02. Με τις διαφορές να είναι πολύ μικρές την πρωτιά στο δυναμικό κοινό κατάφερε να πάρει η σειρά του Mega «Έχω Παιδιά» στο Mega. Εξαιρετική συνέχισε να είναι κι η πορεία της σειράς «Άγιος Έρωτας» στον Alpha, η οποία κέρδισε το σύνολο του κοινού κι έλαβε τη δεύτερη θέση στο δυναμικό κοινό.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το Έχω Παιδιά κατέγραψε 16,7%, ο Άγιος Έρωτας 16,2% και το MasterChef 15,1%. Λίγο πιο κάτω ακολούθησαν το Grand Hotel με 14,2%, τα Παιχνίδια Εκδίκησης με 14,1% και ο Τιμωρός με 11,9%. Πάνω από τη βάση ήταν η Γη της Ελιάς με 11,1%, ενώ από εκεί και πέρα υπήρξαν πολύ χαμηλά μονοψήφια, η Παραλία (2,9%), η εκπομπή Prime Time στον ΣΚΑΙ (2,7%) και η Μαρία που έγινε Κάλλας (2,5%).

Στο σύνολο ο Άγιος Έρωτας πήρε την πρωτιά στην κόψη του ξυραφιού με 18,4% έναντι του Grand Hotel με 18,2%. Η Γη της Ελιάς έφτασε στο 17,2% και τα Παιχνίδια Εκδίκησης στο 13,9%. Πόντο πόντο συνέχισε παρακάτω η αναμέτρηση με το Έχω Παιδιά να συγκεντρώνει 12,6%, το Τιμωρό 12,5% και το MasterChef 12,3%. Στις τελευταίες θέσεις βρέθηκαν η Μαρία που έγινε Κάλλας (4%), η Παραλία (3,7%) και το Prime Time (3%).

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Έχω Παιδιά – 16,7%
Άγιος Έρωτας – 16,2%
MasterChef – 15,1%
Grand Hotel – 14,2%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 14,1%
Ο Τιμωρός – 11,9%
Η Γη της Ελιάς – 11,1%
Η Παραλία – 2,9%
Prime Time – 2,7%
Η Μαρία που έγινε Κάλλας – 2,5%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγιος Έρωτας – 18,4%
Grand Hotel – 18,2%
Η Γη της Ελιάς – 17,2%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 13,9%
Έχω Παιδιά – 12,6%
Ο Τιμωρός – 12,5%
MasterChef – 12,3%
Η Μαρία που έγινε Κάλλας – 4%
Η Παραλία – 3,7%
Prime Time – 3%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.