Τηλεθέαση: Ασφυκτική πίεση στο MasterChef από τις σειρές μυθοπλασίας
Τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση;
Γεμάτη και με πλούσιο πρόγραμμα επέστρεψε η prime time το βράδυ της Δευτέρας (27/1), κάνοντας τη μάχη για την τηλεθέαση ακόμα πιο ασφυκτική. 10 συνολικά εκπομπές και σειρές διεκδίκησαν την πολυπόθητη πρωτιά με τα… κορμιά να πέφτουν ανάμεσα σε τρία προγράμματα με μία ποσοστιαία μονάδα διαφορά. Ποιος κατάφερε να πατήσει κορυφή;
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η μυθοπλασία είχε τον πρώτο λόγο, με τη σειρά «Έχω Παιδιά» του MEGA να κρατά τα ηνία με τηλεθέαση 16,9% στο δυναμικό κοινό. Ακολούθησε ο «Άγιος Έρωτας» με 16,2% και μια ανάσα πίσω του το MasterChef με 15,9%. Λίγο πιο πίσω βρέθηκαν τα «Παιχνίδια Εκδίκησης» του ΑΝΤ1 (13,2%) και το Grand Hotel στον ίδιο σταθμό μία μονάδα χαμηλότερα.
Στο 11,2% το ποσοστό για τη «Γη της Ελιάς», ενώ ο «Τιμωρός» δεν κατάφερε για ελάχιστο να σημειώσει διψήφιο ποσοστό, φτάνοντας στο 9,9%. Σε χαμηλά μονοψήφια παρέμειναν η «Παραλία» (4,5%), η εκπομπή Prime Time του ΣΚΑΪ (4,3%) και η σειρά «Η Μαρία που έγινε Κάλλας» (3%).
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί η πρωτιά δόθηκε στον «Άγιο Έρωτα» με τηλεθέαση 18,8%. Στη δεύτερη θέση η «Γη της Ελιάς» με 16,9% και ακολούθησαν το Grand Hotel (15,4%) και το MasterChef (14%). Διψήφιες οι επιδόσεις για τα «Παιχνίδια Εκδίκησης» (13,6%), τον «Τιμωρό» (12,1%) και το «Έχω Παιδιά» (11,5%).
Ουραγοί και εδώ η εκπομπή Prime Time στον ΣΚΑΪ με 5,7% και οι σειρές της ΕΡΤ «Η Παραλία» (4,4%) και «Η Μαρία που έγινε Κάλλας» (3,8%).
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Έχω Παιδιά – 16,9%
Άγιος Έρωτας – 16,2%
MasterChef – 15,9%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 13,2%
Grand Hotel – 12,2%
Η Γη της Ελιάς – 11,2%
Ο Τιμωρός – 9,9%
Η Παραλία – 4,5%
Prime Time – 4,3%
Η Μαρία που έγινε Κάλλας – 3%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 18,8%
Η Γη της Ελιάς – 16,9%
Grand Hotel – 15,4%
MasterChef – 14%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 13,6%
Ο Τιμωρός – 12,1%
Έχω Παιδιά – 11,5%
Prime Time – 5,7%
Η Παραλία – 4,4%
Η Μαρία που έγινε Κάλλας – 3,8%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.