Τα Σαββατοκύριακα του Ιουνίου είναι… Alpha. Με πρωτιές στην τηλεθέαση έκλεισαν τα Σαββατοκύριακα του Ιουνίου για το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση», το «Καλύτερα δε γίνεται» και το «Kitchen Lab», εκπομπές οι οποίες αποτελούν τα σταθερά ραντεβού των τηλεθεατών.
Ο Νίκος Μάνεσης και το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» σημείωσε 20,4% μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο σύνολο κοινού για όλο τον Ιούνιο και 17,5% μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 18-54, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης.
Με τον άνθρωπο στο επίκεντρο, με θεματολογία που αφορά σε όλη την Ελλάδα, με ενσυναίσθηση και αντικειμενικότητα, με διεισδυτική ματιά αλλά και τις ειδήσεις ειπωμένες… «αλλιώς», η εκπομπή έχει καταγραφεί στη συνείδηση του κοινού και μαζί της συντονίστηκαν 1.075.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό, κατά μέσο όρο.
Είναι η αγαπημένη συνήθεια του Σαββατοκύριακου, έχει γίνει must, η Ναταλία Γερμανού και το «Καλύτερα δε γίνεται». Η εκπομπή τερμάτισε πρώτη με 18,6% με μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο σύνολο κοινού για όλο τον Ιούνιο και με 17,4% με μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 18-54.
Η Ναταλία Γερμανού με τη δύναμη της εμπειρίας, με θετική ματιά και καυστικό χιούμορ, κρατά τα ηνία της εκπομπής, την οποία είδαν 1.429.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό, κατά μέσο όρο.
Με τον Άκη Πετρετζίκη και το «Kitchen Lab» του «μαγείρεψε» η μεγαλύτερη μερίδα τηλεθεατών τον Ιούνιο, φέρνοντας την πιο δημοφιλή εκπομπή μαγειρικής στην τηλεόραση πρώτη στο σύνολο κοινού με 16,6%. Τις συνταγές του Άκη δοκίμασαν έστω για 1 λεπτό κατά μέσο όρο 841.000 τηλεθεατές.