Τηλεθέαση: Ο ποδοσφαιρικός αγώνας στρίμωξε τον ανταγωνισμό

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Την κορυφή στους πίνακες για την τηλεθέαση κατέκτησε η ποδοσφαιρικός αγώνας ανάμεσα στη Ντόρτμουντ και στην Μπαρτσελόνα για το UEFA Champions League. Μπορεί η πρωτιά να ήταν οριακή, αλλά δεν έδωσε το περιθώριο στον ανταγωνισμό να ξεδιπλωθεί και να ανέβει σε υψηλότερα ποσοστά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ο αγώνας στο Mega συγκέντρωσε στο δυναμικό κοινό 15-54 μέσο όρο 15,1% και ακολούθησε το Grand Hotel με 14,6%. Στο 13,2% προσγειώθηκε ο Άγιος Έρωτας και στο 10,3% το VIΠ Καλά Γεράματα. Κάτω από το 10% συνέχισε η Φάρμα (7,9%), ενώ χαμηλά ήταν τα μονοψήφια για την Παραλία (3.3%), το Survivor (3,3%) και το Αρχελάου 5 (2,1%).

Στο σύνολο το Grand Hotel βρέθηκε στην πρώτη θέση με 18,3% και μία ανάσα πίσω του ο Άγιος Έρωτας με 18,1%. Σχεδόν ίδια ποσοστά με το δυναμικό κοινό για το ματς στο Mega (15,2%). Από εκεί και πέρα συναντάμε μονοψήφια με το VIΠ Καλά Γεράματα να σημειώνει 9% και τη Φάρμα 7,4%. Στις τελευταίες θέσεις κλείδωσαν το Survivor (6,3%), η Παραλία (4,2%) και το Αρχελάου 5 (1,5%).

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Μπαρτσελόνα – Ντόρτμουντ – 15,1%
Grand Hotel – 14,6%
Άγιος Έρωτας – 13,2%
VIΠ Καλά Γεράματα – 10,3%
Η Φάρμα – 7,9%
Η Παραλία – 3,3%
Survivor – 3,3%
Αρχελάου 5 2,1%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Grand Hotel – 18,3%
Άγιος Έρωτας – 18,1%
Μπαρτσελόνα – Ντόρτμουντ – 15,2%
VIΠ Καλά Γεράματα – 9%
Η Φάρμα – 7,4%
Survivor – 6,3%
Η Παραλία – 4,2%
Αρχελάου 5 1,5%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.