Τηλεθέαση: Ο ποδοσφαιρικός αγώνας έκανε την ανατροπή στη prime time

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Η αναμέτρηση ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και στην Βικιγκούρ της Ισλανδίας για τη νοκ-άουτ φάση των Play-offs του UEFA Conference League κατάκτησε το βράδυ της Πέμπτης 13 Φεβρουαρίου την κορυφή στους πίνακες για την τηλεθέαση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ο αγώνας που μεταδόθηκε από τον ΑΝΤ1 συγκέντρωσε στο δυναμικό κοινό 16,1% με τον Άγιο Έρωτα να περνά στη δεύτερη θέση με 15,5%. Στο 14,2% έφτασε το MasterChef και στο 13,2% η Γη της Ελιάς. Κοντά στη βάση ήταν 0 Εκατομμυριούχος στον ΑΝΤ1 με 10,7%, το Ταμπού στο Mega και η Διάφανη Αγάπη στον Alpha με 10,3% και 9,8% αντίστοιχα. Σε πτωτική πορεία συνεχίζει η Παραλία, η οποία έφτασε μόλις στο 3,6%.
Στο σύνολο ο Άγιος Έρωτας πήρε την πρωτιά με 19,4% και στη δεύτερη θέση ήταν η Γη της Ελιάς με 17,5%. Λίγο πιο κάτω βρέθηκαν ο ποδοσφαιρικός αγώνας με 15,4%, το MasterChef με 13,7%, το Ταμπού με 12,9% και ο Εκατομμυριούχος με 10,4%. Χαμηλές οι επιδόσεις για την Διάφανη Αγάπη (8,7%) και για την Παραλία (4,8%).
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Βικιγκούρ – Παναθηναϊκός – 16,1%
Άγιος Έρωτας – 15,5%
MasterChef – 14,2%
Η Γη της Ελιάς – 13,2%
Εκατομμυριούχος – Sports Edition – 10,7%
Ταμπού – 10,3%
Διάφανη Αγάπη – 9,8%
Η Παραλία – 3,6%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 19,4%
Η Γη της Ελιάς – 17,5%
Βικιγκούρ – Παναθηναϊκός – 15,4%
MasterChef – 13,7%
Ταμπού – 12,9
Εκατομμυριούχος – Sports Edition – 10,4%
Διάφανη Αγάπη –8,7%
Η Παραλία – 4,8%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.