Τηλεθέαση: Ο ποδοσφαιρικός αγώνας ανέτρεψε τα πάντα στην prime time

Τηλεθέαση

Δείτε αναλυτικά τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Ανατροπές υπήρξαν στη χθεσινή μάχη στη prime time για την τηλεθέαση. Ο ποδοσφαιρικός αγώνας ανάμεσα στην Άστον Βίλα και στην Μπάγιερν Μονάχου στο Mega στρίμωξε τον ανταγωνισμό, ο οποίος κινήθηκε σε πολύ πιο χαμηλά πλαίσια σε σχέση με προηγούμενες φορές. Μάλιστα, η χθεσινή μυθοπλασία δεν κατάφερε να ξεπεράσει τον σκόπελο του 14% με τον αγώνα να κλέβει τελικά την πρωτιά στο δυναμικό κοινό.

Συγκεκριμένα στο δυναμικό κοινό ο αγώνας κατέγραψε 14,5%, το Grand Hotel ακολούθησε με 13,5% και ο Άγιος Έρωτας με 13,1%. Σε ελεύθερη πτώση ήταν τα reality με το Survivor να σημειώνει 8,8%, η Φάρμα 8,2% και το Tempting Fortune 5,7%. Οι σειρές της ΕΡΤ, Παραλία και Αρχελάου 5 είχαν 4,1% και 2,1% αντίστοιχα.

Όσον αφορά το σύνολο, επικράτησε το Grand Hotel στον ΑΝΤ1 με 17,9%, ο αγώνας κατέγραψε 14% και ο Άγιος Έρωτας 13%. Στη συνέχεια το Survivor σημείωσε 11,1%, η Φάρμα 8,6% και το Tempting Fotune 7,3%. Τέλος η Παραλία είχε 4,6% και το Αρχελάου 5 2,5%

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Άστον Βίλα – Μπάγερν Μονάχου – 14,5%
Grand Hotel – 13,5%
Άγιος Έρωτας – 13,1%
Survivor – 8,8%
Φάρμα – 8,2%
Tempting Fortune – 5,7%
Παραλία – 4,1%
Αρχελάου 5 – 2,1%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Grand Hotel – 17,9%
Άστον Βίλα – Μπάγερν Μονάχου – 14%
Άγιος Έρωτας – 13,5%
Survivor – 11,1%
Φάρμα – 8,6%
Tempting Fortune – 7,3%
Παραλία – 4,6%
Αρχελάου 5 – 2,5%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.