Zappit

Τηλεθέαση: Ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε αλλά πήρε όλο το «χαρτί» στην prime time

Τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση;

Βραδιά Europa League ήταν εκείνη της Πέμπτης (24/10) στην prime time ζώνη, με τον Παναθηναϊκό να αντιμετωπίζει την Τσέλσι και να ηττάται με 1-4 μέσα στο ΟΑΚΑ. Την ίδια ώρα, αγαπημένες σειρές και ριάλιτι σόου διεκδικούσαν απέναντι το μεγαλύτερο μερίδιο στη μάχη για την τηλεθέαση. Πώς διαμορφώθηκε η κατάταξη; Ποια προγράμματα κατάφεραν να σταθούν στα πόδια τους και ποια καταβαραθρώθηκαν από την ποδοσφαιρική αναμέτρηση του «Τριφυλλιού»;

Αρχικά, ο αγώνας ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και την Τσέλσι σημείωσε ποσοστό 16,8% στο δυναμικό κοινό (18-54), σημειώνοντας διαφορά πέντε μονάδων σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Στο 11,7% ακολούθησε ο «Άγιος Έρωτας» για τον Alpha και στο 11,2% η «Γη της Ελιάς» για το MEGA. Με τηλεθέαση πάνω από τη βάση (10,6%) συνέχισε το δεύτερο επεισόδιο του Reunion και με 7,7% «έκλεισε» το Survivor. Στο 5,1% ισοφάρισαν Tempting Fortune και «Παραλία», ενώ στο 3,8% περιορίστηκε το «Αρχελάου 5».

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί προπορεύτηκε η «Γη της Ελιάς» με 19,3%. Σχεδόν ισόπαλη η τηλεθέαση για το ματς του Παναθηναϊκού με 19,2% και περίπου 4 μονάδες πίσω ο «Άγιος Έρωτας» (15,3%). Στο 11,1% οι επιδόσεις του Survivor και στο 8,7% το δίδυμο Μαυρίδης-Τανιμανίδης στον ΑΝΤ1. Ουραγοί στους πίνακες της Nielsen το Tempting Fortune (6,6%), η «Παραλία» (5,7%) και το «Αρχελάου 5» (3,5%).

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Παναθηναϊκός – Τσέλσι (Europa League) – 16,8%
Άγιος Έρωτας – 11,7%
Η Γη της Ελιάς – 11,2%
The Reunion – 10,6%
Survivor – 7,7%
Tempting Fortune – 5,1%
Η Παραλία – 5,1%
Αρχελάου 5 – 3,8%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Η Γη της Ελιάς – 19,3%
Παναθηναϊκός – Τσέλσι (Europa League) – 19,2%
Άγιος Έρωτας – 15,3%
Survivor – 11,1%
The Reunion – 8,7%
Tempting Fortune – 6,6%
Η Παραλία – 5,7%
Αρχελάου 5 – 3,5%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.