Τηλεθέαση: Ο ΑΝΤ1 πήρε όλο το χαρτί στη prime time – Τι νούμερα έκανε ο Μουτσινάς;

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Ο ΑΝΤ1 με τον ποδοσφαιρικό αγώνα ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τη Στεάουα και τον Εκατομμυριούχο κατάφερε να επικρατήσει χθες Πέμπτη 28/11 στους πίνακες για την τηλεθέαση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ο ποδοσφαιρικός αγώνας σημείωσε στο δυναμικό κοινό (15-54) 16,4% και η αθλητική εκδοχή του Εκατομμυριούχου 15,2% (20.00 – 22.00). Μία ανάσα πιο κάτω ο Άγιος Έρωτας με 15,1% και στη συνέχεια η Γη της Ελιάς με 13,1%. Στο 10% κινήθηκε ο Νίκος Μουτσινάς. Παρακάτω ακολούθησαν χαμηλά μονοψήφια με 7,2% για το Ταμπού, 5,7% για το First Dates, 3,9% για το Survivor, 3,4% για την Παραλία και 3,1% για το Αρχελάου 5.

Σο σύνολο η Γη της Ελιάς επικράτησε με 19,8%, στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο αγώνας στον ΑΝΤ1 με 18,7% και στην τρίτη θέση ο Εκατομμυριούχος με 17,2%. 17% είχε ο Άγιος Έρωτας στον Alpha και 15,7% το Ταμπού, το οποίο στο σύνολο φαίνεται να έχει ικανοποιητικές αποδόσεις. Ο Νίκος Μουτσινάς σημείωσε 8,4% και το Survivor 6,8%. Το First Dates περιορίστηκε στο 6,3%, η Παραλία στο 4,3% και το Αρχελάου 5 στο 2,5%.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Ολυμπιακός – Στεάουα – 16,4%
Εκατομμυριούχος Sports Edition – 15,2%
Άγιος Έρωτας – 15,1%
Η Γη της Ελιάς – 13,1%
Νίκος Μουτσινάς Βραδιάτικα – 10%
Ταμπού – 7,2%
First Dates – 5,7%
Survivor – 3,9%
Η Παραλία – 3,4%
Αρχελάου 5 – 3,1%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Η Γη της Ελιάς – 19,8%
Ολυμπιακός – Στεάουα – 18,7%
Εκατομμυριούχος Sports Edition – 17,2%
Άγιος Έρωτας – 17%
Ταμπού – 15,7%
Νίκος Μουτσινάς Βραδιάτικα – 8,4%
Survivor – 6,8%
First Dates – 6,3%
Η Παραλία – 4,3%
Αρχελάου 5 – 2,5%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.