Τηλεθέαση: Ο Άγιος Παΐσιος ξεφεύγει από τον ανταγωνισμό

Άγιος Παϊσιος

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Σταθερή αξία στη prime time του Mega αποτελεί η σειρά «Άγιος Παΐσιος – Από τα Φάρασα στον Ουρανό». Παρά το γεγονός ότι οι υπόλοιποι σταθμοί αποφάσισαν να ενισχύσουν λίγο παραπάνω τις Παρασκευές, αυξάνοντας τα επεισόδια των σειρών που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά του προγράμματός τους, ο Άγιος Παΐσιος καταφέρνει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον όσον αφορά την τηλεθέαση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ο Άγιος Παΐσιος στο Mega πάτησε κορυφή στο δυναμικό κοινό με 21,7% με το MasterChef να μένει πιο πίσω με μεγάλη διαφορά (14,7%). Από εκεί και πέρα επικράτησαν μονοψήφια ποσοστά, αφού ο Άγιος Έρωτας σημείωσε 9,9%, το Grand Hotel 8,3% και το τελευταίο επεισόδιο του Reunion 6,2%.

Στο σύνολο ο Άγιος Παΐσιος είχε ξανά 21,7%, ο Άγιος Έρωτας 15,1% και το Grand Hotel 14,6%. Στο 12,8% έφτασε το MasterChef, ενώ το Reunion έκλεισε την πορεία του με 5,8%.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Άγιος Παΐσιος: Από τα Φάρασα στον Ουρανό – 21,7%
MasterChef – 14,7%
Άγιος Έρωτας – 9,9%
Grand Hotel – 8,3%
The Reunion – 6,2%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγιος Παΐσιος: Από τα Φάρασα στον Ουρανό – 21,7%
Άγιος Έρωτας – 15,1%
Grand Hotel – 14,6%
MasterChef – 12,8%
The Reunion – 5,8%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.