Η σημαντική διαφορά -και ευτυχές γεγονός- της φετινής σεζόν συγκριτικά με τις προηγούμενες, είναι ότι η prime time «ενεργοποιήθηκε» νωρίτερα από ποτέ. Προσεγμένες παραγωγές όλων των ειδών παρελαύνουν στις οθόνες μας από την περασμένη Δευτέρα και ο σίγουρος κερδισμένος -μετά από καιρό- είναι ο τηλεθεατής που έχει -επιτέλους- να επιλέξει ανάμεσα σε θεαματικά reality, ενδιαφέρουσες ελληνικές σειρές και λαμπερά talent shows. Η μάχη για την πρωτιά στην τηλεθέαση είναι σκληρή και χθες το βράδυ, το Nomads έδειξε την υπεροχή του έναντι των πολλών και δυνατών αντιπάλων του.
Το Σόι στου και το Μην αρχίζεις τη μουρμούρα έκαναν δυναμική πρεμιέρα και πέτυχαν αξιόλογα ποσοστά τηλεθέασης. Το The Voice κράτησε το μεγαλύτερο μέρος του κοινού του, ενώ το Nomads σκαρφάλωσε στην κορυφή. Απελευθερωμένο από το «βαρίδι» που λέγεται Τατουάζ, το reality νέου τύπου οδήγησε στη συχνότητα του ΑΝΤ1 μέχρι και το 40% των τηλεθεατών ηλικίας 15-44. Ένα καλογυρισμένο επεισόδιο, με εντυπωσιακά πλάνα, αγωνία για τον νικητή, κλάματα αλλά και στοιχεία ταξιδιωτικού ντοκιμαντέρ, αποδείχτηκαν μια συνταγή – δυναμίτης για τα μηχανάκια μέτρησης της Nielsen.
Αναλυτικά οι μετρήσεις
ΓΕΝΙΚΟ
NOMADS – 27,3%
ΤΟ ΣΟΪ ΣΟΥ – 25,5%
ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ – 22%
THE VOICE OF GREECE – 21,9%
SURVIVAL SECRET – 6,1%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
NOMADS – 35,8%
ΤΟ ΣΟΪ ΣΟΥ – 25,3%
ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ – 18,8%
THE VOICE OF GREECE – 18,5%
SURVIVAL SECRET – 3,7%
Δείτε εδώ την τηλεθέαση όλων των προγραμμάτων
*ΚΑΘΑΡΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ