Τηλεθέαση: Μάνεσης και Μαγγίρα έδωσαν μάχη για την πρωτιά
Τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση;
Μάχη στήθος με στήθος δόθηκε για την τηλεθέαση το πρωινό του Σαββάτου 14/10, όπου ενημερωτικές και ψυχαγωγικές εκπομπές κονταροχτυπήθηκαν με στόχο την κορυφή στους πίνακες της Nielsen. Η επικαιρότητα με τον πόλεμο στο Ισραήλ και τον δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών φαίνεται πως ευνόησε την ενημέρωση έναντι της ψυχαγωγίας, με τη Μπέττυ Μαγγίρα να κάνει ωστόσο τη διαφορά και να δείχνει σθεναρή αντίσταση.
Πιο συγκεκριμένα, ο Νίκος Μάνεσης τερμάτισε στην πρώτη θέση στη ζώνη 10:00-13:00 με τηλεθέαση που έφτασε στο δυναμικό κοινό το 17,3%, την ώρα που το «I Love ΣουΚου» ακολούθησε μία ανάσα πίσω στο 16,1%. Η Σίσσυ Χρηστίδου άγγιξε το 12,3% και οι «Δεκατιανοί» του ΣΚΑΪ το 11,8%. Στο 10,4% έκλεισε η τηλεθέαση για τη Μαρία Μπακοδήμου, ενώ το δίδυμο Κρονάκη-Γιαγτζόγλου σημείωσε 3,7%.
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» βρέθηκε και πάλι στην κορυφή με 22,4%, την ώρα που οι «Δεκατιανοί» συγκέντρωσαν 15,3%. Στο 10,8% έφτασε η τηλεθεάση για τη Μπέττυ Μαγγίρα και στο 10,7% για τη Σίσσυ Χρηστίδου. Τέλος, το «Γεια Σου» έκλεισε με 8,2% και το «Δύο στις 10» με 3,8%.
Η τηλεθέαση αναλυτικά
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση 17,3%
I love Σου Κου 16,1%
Χαμογέλα και πάλι 12,3%
Δεκατιανοί 11,8%
Γεια Σου 10,4%
Δύο στις 10 3,7%
ΓΕΝΙΚΟ
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση 22,4%
Οι Δεκατιανοί 15,3%
I love Σου Κου 10,8%
Χαμογέλα και πάλι 10,7%
Γεια σου 8,2%
Δύο στις 10 3,8%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.