Zappit

Τηλεθέαση: Μάχη για Σίσσυ Χρηστίδου και Νίκο Μάνεση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Σκληρή μάχη για την πρωτιά στην τηλεθέαση έδωσαν την Κυριακή 17 Νοεμβρίου η Σίσσυ Χρηστίδου και ο Νίκος Μάνεσης. Οι δύο πρωινές εκπομπές βρέθηκαν πολύ κοντά στο δυναμικό κοινό και έκλεισαν με αρκετά μικρή διαφορά.

Η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» σημείωσε μέσο όρο 14,3%, ενώ το Χαμογέλα και Πάλι 13,9%. Οι Weekenders είχαν 8,7%, οι Δεκατιανοί 7,5% και το «Καλημέρα είπαμε;» 5,8%.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» είχε μέσο όρο 19,5%, οι Δεκατιανοί 15,8%, το Χαμογέλα και Πάλι 12,2%, οι Weekenders 8,4% και το «Καλημέρα είπαμε;» 4,7%.

Η τηλεθέαση

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 14,3%

Χαμογέλα και πάλι – 13,9%

Weekenders – 8,7%

Δεκατιανοί – 7,5%

Καλημέρα είπαμε; – 5,8%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 19,5%

Δεκατιανοί – 15,8%

Χαμογέλα και πάλι – 12,2%

Weekenders – 8,4%

Καλημέρα είπαμε; – 4,7%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.