Τηλεθέαση: Ξεφεύγει το MasterChef παρά τον ασφυκτικό ανταγωνισμό

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Την ψήφο εμπιστοσύνης του κοινού παίρνει για ακόμη μία ημέρα το MasterChef στη μάχη για την τηλεθέαση. Το μαγειρικό reality του Star καταφέρνει, παρά τον ασφυκτικό ανταγωνισμό που δέχεται από τις παραγωγές μυθοπλασίας των απέναντι καναλιών, να ξεφύγει και να εδραιωθεί στην πρώτη θέση, αν και με μικρή διαφορά από τον επόμενο.

Πιο συγκεκριμένα, το MasterChef συγκέντρωσε ποσοστό 15,5% στο δυναμικό κοινό (18-54) και ο «Άγιος Έρωτας» ακολούθησε με 14,4%. Απειροελάχιστες οι διαφορές στις παρακάτω θέσεις με τα «Παιχνίδια Εκδίκησης» στο 12,6%, τον «Τιμωρό» στο 12,3%, το Grand Hotel στο 11,9% και το «Έχω Παιδιά» στο 11,8%. Πάνω από τη βάση κρατήθηκε η «Γη της Ελιάς» με την τηλεθέαση στο 10,5%. Σε μονοψήφια ποσοστά η εκπομπή Prime Time του ΣΚΑΪ (6,5%) αλλά και η «Παραλία» της ΕΡΤ (3,4%).

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί προπορεύτηκε ο «Άγιος Έρωτας» με ποσοστό 17,5%. Δεύτερο το Grand Hotel του ΑΝΤ1 περίπου μία μονάδα πίσω (16,6%) και ακολούθησαν η «Γη της Ελιάς» (16,1%), ο «Τιμωρός» (14,1%) και τα «Παιχνίδια Εκδίκησης» (13,6%). Το MasterChef συγκέντρωσε 12,6% και το «Έχω Παιδιά» λίγο πάνω από τη βάση (10,2%). Στο 5,1% η εκπομπή Prime Time και στο 3,7% η «Παραλία».

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

MasterChef – 15,5%
Άγιος Έρωτας – 14,4%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 12,6%
Ο Τιμωρός – 12,3%
Grand Hotel – 11,9%
Έχω Παιδιά – 11,8%
Η Γη της Ελιάς – 10,5%
Prime Time – 6,5%
Η Παραλία – 3,4%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγιος Έρωτας – 17,5%
Grand Hotel – 16,6%
Η Γη της Ελιάς – 16,1%
Ο Τιμωρός – 14,1%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 13,6%
MasterChef – 12,6%
Έχω Παιδιά – 10,2%
Prime Time – 5,1%
Η Παραλία – 3,7%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.