Τηλεθέαση: Κι όμως, η ΕΡΤ3 πήρε το δυναμικό κοινό στην prime time!

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Την κορυφή στην τηλεθέαση και συγκεκριμένα στην prime time πήρε χθες, Τετάρτη 5 Ιουνίου, η ΕΡΤ3! Κι όμως, είναι αλήθεια, το κανάλι της Θεσσαλονίκης, ήταν αυτό που έκοψε πρώτο το νήμα στο δυναμικό κοινό και μάλιστα με διαφορά από τους άλλους.

Ο λόγος; Μα φυσικά ο αγώνας μπάσκετ ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό, όπου οι Πειραιώτες κατάφεραν και έσπασαν την έδρα των πρασίνων και πήραν το πλεονέκτημα για τη συνέχεια των τελικών.

Στο δυναμικό κοινό, το παιχνίδι μπάσκετ σημείωσε μέσο όρο 20%, οι Ψυχοκόρες 14%, το Ναυάγιο 13,2%, το MasterChef 13,1%, η Γη της Ελιάς 12,1%, ο Σασμός 11,3%, το Προξενιό της Ιουλίας 10,8%, το Survivor 7,7%, ο Πρώτος από εμάς 6,4% και το TV Queen 1,7%.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, το Ναυάγιο είχε μέσο όρο 20,3%, η Γη της Ελιάς 19%, ο αγώνας 14,6%, οι Ψυχοκόρες 14,4%, το Προξενιό της Ιουλίας 13,7%, ο Σασμός 13,6%, το MasterChef 9,9%, το Survivor 9,4%, ο Πρώτος από εμάς 4,7% και το TV Queen 1,5%.

Η τηλεθέαση

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός – 20%

Ψυχοκόρες – 14%

Ναυάγιο – 13,2%

MasterChef – 13,1%

Γη της Ελιάς – 12,1%

Σασμός – 11,3%

Προξενιό της Ιουλίας – 10,8%

Survivor – 7,7%

Ο πρώτος από εμάς – 6,4%

TV Queen – 1,7%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Ναυάγιο – 20,3%

Γη της Ελιάς – 19%

Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός – 14,6%

Ψυχοκόρες – 14,4%

Προξενιό της Ιουλίας – 13,7%

Σασμός – 13,6%

MasterChef – 9,9%

Survivor – 9,4%

Ο πρώτος από εμάς – 4,7%

TV Queen – 1,5%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.