Τηλεθέαση: Κερδίζει την prime με ποσοστά πάνω από 20%

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Τροχιά ανόδου στους πίνακες για την τηλεθέαση συνεχίζει να παρουσιάζει ο Άγιος Έρωτας στον Alpha. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen η καθημερινή σειρά, η οποία αποτελεί κορωνίδα στο πρόγραμμα του σταθμού, σκαρφάλωσε στο 20% στο δυναμικό κοινό, αφήνοντας πίσω τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.
Στη συνέχεια ακολούθησε η δεύτερη σειρά του Alpha, o Τιμωρός, ο οποίος σημείωσε 15,6% και λίγο πιο κάτω ήταν το MasterChef στο Star με 15,2%. Στο 13,1% έφτασε η κωμική σειρά του Mega, Έχω Παιδιά, στο 12,3 το Grand Hotel στον ΑΝΤ1 και μία ανάσα πιο πίσω τα Παιχνίδια Εκδίκησης με 12,1%. Η Γη της Ελιάς κατέγραψε 10,7%, η εκπομπή Prime Time στον ΣΚΑΙ 4,6% και η Παραλία στην ΕΡΤ1 2,5%.
Στο σύνολο ο Άγιος Έρωτας πέταξε πάνω από το 20%, αγγίζοντας το 21,6%. Το Grand Hotel συγκέντρωσε 17,4%, ο Τιμωρός 16,7% και η Γη της Ελιάς 15,6%. Το MasterChef στο Star πήρε το 13,2%, τα Παιχνίδια Εκδίκησης το 10,8% και το Έχω Παιδιά το 10,2%. Στα μονοψήφια βρέθηκαν το Prime Time με 4,9% και η Παραλία με 3,4%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Άγιος Έρωτας – 20%
Τιμωρός – 15,6%
MasterChef – 15,2%
Έχω Παιδιά – 13,1%
Grand Hotel – 12,3%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 12,1%
Γη της Ελιάς – 10,7%
Prime Time – 4,6%
Η Παραλία – 2,5%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 21,6%
Grand Hotel – 17,4%
Τιμωρός – 16,7%
Γη της Ελιάς – 15,6%
MasterChef – 13,2%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 10,8%
Έχω Παιδιά – 10,2%
Prime Time – 4,9%
Η Παραλία – 3,4%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.